Varför uppdatera MSN?

S

Ströga

När jag skulle logga in precis kom det upp en ruta där det stod:
En senare version finns tillgänglig. Du måste installera den senare versionen för att kunna fortsätta. Vill du göra det nu? Och alternativen Ja och Nej.

Jag trodde Live Messenger var den senaste :confused: Och innan uppdateringar brukar jag alltid läsa eller fråga en kompis om det verkligen är bättre än den tidigare versionen. Det är inte alltid den senare är bättre.
Jag vet att denna tråd borde vara på datorer men vill ha hjälp så fort som möjligt. Är det någon som vet vad det är för skillnad, vad det är för extrafunktioner? Jag förstår verkligen inte varför man måste uppdatera- annars kan man ju inte logga in på MSN.

Jag gick in på sidan men förstod inte så mycket. Jag är väl korkad :angel:
 
Sv: Varför uppdatera MSN?

Jag har också fått upp sådana meddelanden under dagen, men även kommit in på min gamla version (7.5). Så när vanliga inte funkar så kör jag Trillian...
 
Sv: Varför uppdatera MSN?

Jag har haft samma problem. Nu fick jag ta och ladda upp Win. Live messenger. GILLAR DEN INTE.
 
Sv: Varför uppdatera MSN?

Det förklarar varför det inte fungerar att köra 7.0 på jobbet.
Det är den senaste version det fungerar att ändra i anslutningsinställningarna.
Är Explorer spärradså är den.
Finns ett program som heter Pidgin som funkar däremot. I den kan man använda olika konton, bl. a MSN.
 
Sv: Varför uppdatera MSN?

Dom stora IM-programmen är väl annars Miranda & Trillian för Windowsanvändare och Aidium för Mac.
 
Sv: Varför uppdatera MSN?



Åh tack, då förstår jag lite bättre :) Det är ju bra med detta: (då många får "viruslänkar")
Den säkerhetslucka som ska täppas till upptäcktes i augusti och gör det möjligt att köra skadlig kod via Messenger-meddelanden.

Ser nu... Vad då möjligt att köra skadlig kod, ska det inte stå omöjligt? Kanske jag som missuppfattar texten?! :p
 
Sv: Varför uppdatera MSN?

Jo, du missuppfattar. Det är säkerhetsluckan som gör det möjligt att köra skadlig kod och dom vill nu täppa till den.
 
Sv: Varför uppdatera MSN?

Men då måste jag fråga en anna sak också då...
Såg det meddelandet igår och uppdaterade idag men nu funkar ju inte msn överhuvudtaget:crazy: Nåt med brandvögsinställningarna som inte sämmer. Har gått egenom inställningarna och brandväggen ska släppa genom Allt vad msn heter, men VARFÖR funkar det då inte??
 
Sv: Varför uppdatera MSN?

Så har jag också. Morr. Sen går det inte ens att installera senaste versionen för att jag inte har 'permission to do that on this computer...". GAH!
 
Sv: Varför uppdatera MSN?

Den formen av livegenhet gjorde att jag avinstallerade msn helt. :smirk:
 
Sv: Varför uppdatera MSN?

Jag ser ingen nackdel i att tvinga på användare uppdateringar som tar bort säkerhetshål.
 
Sv: Varför uppdatera MSN?

Jag kan logga in på den gamla. Konstigt.//bonny.
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 266
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 324
Senast: Hazel
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 053
Senast: LiviaFilippa
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 616
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp