Varför????

Det där har jag sett otäcka exempel på :crazy:

En tjej som hyrde lägenhet av mig hade en kattunge (8-9 veckor hann den bli). Hon lämnade katten ensam i lägenheten (på fjärde våningen) med fönstret öppet. När hon kom hem hade katten krupit ut på fönsterbrädet, och eftersom fönstret öppnades utåt kunde hon inte ta in den. Hon satt inne i lägenheten medans kattungen blev mer och mer utmattad därute, och tillsist trillade den ner och slog ihjäl sig (tur för katten att den dog vid landningen, annars hade den väl fått självdö...). Kommentaren från tjejen var: "Tur att den var gratis, jag kan nog få en ny från samma kull" :cry:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 715
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 065
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
2 861
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras På tal om det här med kamphundar. Min syster tog emot en omplacering för lite mer än ett halvår sedan, en 6 årig mastiffhane. En...
2
Svar
27
· Visningar
1 627
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Skatt
  • Klara sig på 10 000 i månaden
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp