Då träffar du fel män helt enkelt, fundera på hur din profil ser ut och vad du skriver om dig själv och dina bilder och vad du sänder ut för signaler helt enkelt.Alltså alla män dumpar om det inte ligga inom typ 10 dejter. Jag har testat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då träffar du fel män helt enkelt, fundera på hur din profil ser ut och vad du skriver om dig själv och dina bilder och vad du sänder ut för signaler helt enkelt.Alltså alla män dumpar om det inte ligga inom typ 10 dejter. Jag har testat
Jag tror att det finns en sida liknande Tinder, menAlltså alla män dumpar om det inte ligga inom typ 10 dejter. Jag har testat
Men VILL DU vara med en man som beter sig så?Alltså alla jag träffat har varit så![]()
Nej då får jag vara singel dåMen VILL DU vara med en man som beter sig så?
Om du inte ser några andra alternativ hade jag definitivt rekommenderat singellivet tillsvidare… Så önskar jag dig och ditt självförtroende en skjuts uppåt innan du eventuellt gör nya försök med dejtandet i framtidenNej då får jag vara singel då![]()
Vad för andra alternativ? Dejta bögar? Eller en kille som inte vill ha sex? Vart finns dem?Om du inte ser några andra alternativ hade jag definitivt rekommenderat singellivet tillsvidare… Så önskar jag dig och ditt självförtroende en skjuts uppåt innan du eventuellt gör nya försök med dejtandet i framtiden![]()
Det är ingen som motsätter sig att det här är din erfarenhet och referensram. Däremot är det inte samma sak som att de enda alternativen är att kuvas eller leva som singel.Alltså alla jag träffat har varit så![]()
Det låter som en bra idé, var singel och jobba på ditt mående genom att gå i terapi eller liknande. När du har fått bättre självkänsla och kanske även lärt dig mer om sociala relationer lär dejtandet gå lättare.Nej då får jag vara singel då![]()
Jag sätter en tydlig gräns. Säger jag bara vill ses som vän till en början, men då vill ingen ses, för de har inte behov av fler vännerDet är ingen som motsätter sig att det här är din erfarenhet och referensram. Däremot är det inte samma sak som att de enda alternativen är att kuvas eller leva som singel.
Fördelen med dina erfarenheter är att du troligen vet precis vilket mönster och vilka signaler som leder till det där som du inte söker. Vågar du lita på dig själv nog för att dra en tidig och tydlig gräns där, så att du kan rikta din tid och energi mot något mer meningsfullt?
Alltså.. det finns gott om vettiga män. Och gott om män som inte går på utseende vid val av partner.Nej då får jag vara singel då![]()
Ändå så ligger du med dom så tidigt? Varför säger du inte nej? Om du har sagt så och dom inte respekterar det och trycker på att dom vill sexa till det ändå så är det stora varningstecken på dom männen. Det är inte män du vill ha att göra med oavsett.Jag sätter en tydlig gräns. Säger jag bara vill ses som vän till en början, men då vill ingen ses, för de har inte behov av fler vänner![]()
IRL? Ja absolut, hur gör man det? Jag är otroligt blyg och vågar inte prata med okända
Jag hittar ingen jag trivs medVi träffades via bekanta, andra jag vet har träffats via intressen typ gymmet eller via jobbkompisar eller hobbys. Det kräver ju att man ändå har nåt slags socialt sammanhang där man trivs.
Jag är långt ifrån en social varelse men träffar ändå folk via jobb, träning, hundar, grannar, släkt osv. Grejen är att man inte pratar med okända, de jag umgicks med då träffade jag via skolan och vi hade gemensamma intressen och vi umgicks på fritiden. Då hängde även min blivande partner där och vi umgicks en del, tror inte nån av oss tänkte på den andra som en blivande partner utan det typ bara hände sen.
Om jag lyssnar på andras berättelser är de liknande, de har liksom lärt känna varann utan tanke på partnerskap utan det har mer blivit det sen.
Jag tror att det blir väldigt forcerat att försök träffa nån och utifrån en/ett par dejter försöka peta in den i lämplig partner facket.
I ditt fall skulle jag försöka trivas med mig själv i första hand och sen försöka utveckla relationer, inte med fokus på romantiska utan hitta folk du trivs med. Jag har själv bara nån enstaka nära vän men jag har familj och jag har många ytligare bekantskaper som jag träffar och pratar med via mina intressen.
Jag säger nej nu och då slutar de höra av sig.Ändå så ligger du med dom så tidigt? Varför säger du inte nej? Om du har sagt så och dom inte respekterar det och trycker på att dom vill sexa till det ändå så är det stora varningstecken på dom männen. Det är inte män du vill ha att göra med oavsett.
Sikta på att kanske träffa en terapeut eller liknande och försök reda ut varför du håller på som du gör och har sex mot din vilja när det inte var vad du ville från början ens. Försök stärk dig såpass att du kan stå upp för dig själv och säga nej. Gör inget som du inte vill.
Sikta in dig på appar eller grupper där det är vänner som söks istället för partners, då kan du utöka din vänskapskrets litegrann kanske och tillslut träffa någon trevlig genom någon annan osv, som det ju så ofta går till faktiskt.
Men det är kanske för att jag bara duger för sexJag säger nej nu och då slutar de höra av sig.
Vad bra att du har koll på hur du vill ha det och att du, som du skrev i ett annat inlägg, har börjat säga nej tack! Det vore ju både tondövt och respektlöst om de fortsatte höra av sig trots detta, när det blivit tydligt att ni inte har samma preferenser.Jag sätter en tydlig gräns. Säger jag bara vill ses som vän till en början, men då vill ingen ses, för de har inte behov av fler vänner![]()
Ja då kommer jag dö ensam så det är ju braVad bra att du har koll på hur du vill ha det och att du, som du skrev i ett annat inlägg, har börjat säga nej tack! Det vore ju både tondövt och respektlöst om de fortsatte höra av sig trots detta, när det blivit tydligt att ni inte har samma preferenser.
Som sagt, se över hur din profil ser ut och fundera på varför dessa män dras till den. Du är ju själv väldigt utseendefixerad verkar det som och får män som är därefter förmodligen.Ja då kommer jag dö ensam så det är ju bra
Alltså hellre dö ensam med ett liv du gillar än dö med en partner som bara är tillsammans med dig för din kropp.Ja då kommer jag dö ensam så det är ju bra