Vårföräldrar 2017 del 9

Vi var ute och grejade i trädgården hela helgen och det inkluderade motorsåg och lastare. Fröken liten älskar sina hörselkåpor och kan komma springande med dom för att jag ska ta på dom även när det inte behövs. Gullunge :love: vi eldade lite skit och grillade korv och hsde det allmänt mysigt. Älskar att man kan springa i linne i mitten av oktober 😍😍

Vi åt kvällsmaten ute ikväll, på tal om fina vädret!
 

Bifogade filer

  • 974FA204-61C1-43CA-ACC1-81061E536830.jpeg
    974FA204-61C1-43CA-ACC1-81061E536830.jpeg
    248,6 KB · Visningar: 30
Är det bara jag som hela tiden undrar vad som hände med den bebis man hade för ett år sedan?

Jo, dom är så sjukt stora nu! Så himla kul! Cornelis är väldigt med, ska härma allt vi gör och älskar att gå på förskolan! Nu kan man ju lixom hålla dialoger mer eller mindre samt be honom hämta/lämna saker. Dessutom är han pedant o slänger skräp i soptunnan utan att vi ber honom :p tycker utvecklingen är så häftig att se!
 
Tror Sammy har lite dålig syn, eller brytningsfel. Känner igen hur jag själv (och maken) beter oss utan glasögon/linser. Han håller gärna saker ganska nära och han blinkar hårt och kisar lite. Ska ta upp det med bvc på 18mån kontrollen.
 
Igår var han på dagis hela dagen. Det är sjukt va fort tiden går. I kväll åker pappan bort och vi är själva tills på söndag. Tror tålamodet kommer ta slut rätt snart, han testar alla gränser för tillfället.
IMG_20181015_201902_197.jpg
 
Igår var han på dagis hela dagen. Det är sjukt va fort tiden går. I kväll åker pappan bort och vi är själva tills på söndag. Tror tålamodet kommer ta slut rätt snart, han testar alla gränser för tillfället. Visa bifogad fil 20545

Åh här spenderas en större del av tiden liggandes på golvet medan han gråter för att han inte får göra precis som han vill.
 
Cornelis och hans far får åka till VC imorrn, C har hostat i typ fyra veckor, var påväg att bli bättre men i helgen vände det om och han har hostat så han spyr... Jag är hemma och vabbar idag och åker till skolan imorgon i tre dagar, känns lite jobbigt...
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
19 187
Hundavel & Ras 2017, när jag hade planer på förra kullen, vet jag att vi var flera uppfödare på forumet som hade en tråd om våra kullar. Planerandet...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
15 879
Svar
736
· Visningar
38 553
Senast: Dimmoln
·
Utrustning Gekås ny påsar (de stora) har väldigt dålig hållbarhet. Vad ska man köpa i stället till rimligt pris. Ska klara 9 kg hösilage.
Svar
19
· Visningar
858
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp