Bukefalos 28 år!

Varma ridstövlar

Centaur

Trådstartare
Jag fryser!!!!!!!!!! :crazy: Har några MH thermo-stövlar men gillar dom inte, dessutom får hästen skav om det inte är läder.....

Så kraven är att dom ska vara i läder, gärna bruna, ha höga skaft som inte är för breda, och ha varmt foder typ fårskinn. Finns några på rean hos henrikssons som heter Grenoble, såna vill jag ha, fast inte i stl 43.... :p
 
Sv: Varma ridstövlar

Grenouble är det rectilinge som gör. Så en butik som säljer det märket borde kunna ta in dem åt dig. Ingdams och stenbergs läder i sthlm har dem iaf.
 
Sv: Varma ridstövlar

Mm, vet det är R som gör dom... Kollade Ingdams hemsida men hittade dom inte, minns att dom funnits där tidigare. Kanske kan maila och fråga. Har Stenbergs någon nätsida?
 

Liknande trådar

Utrustning Önskar tips om fodrade ridstövlar! Jag fryser! De måste vara i läder och får inte ha några resårer, grova sömmar eller dragkedjor utan...
Svar
7
· Visningar
1 009
Senast: Centaur
·
Utrustning Jag har en dotter på 7 år som nyss börjat rida. Hon fryser så fruktansvärt om fötterna i sina vanliga ridstövlar och känner att jag...
Svar
6
· Visningar
1 428
Utrustning Jag tänkte beställa ett par graninge ridstövlar men tänkte höra med er som har dom. Är ni nöjda? Är kvalitén bra? Sedan...
Svar
5
· Visningar
5 715
Senast: MM
·
Utrustning Jag har aldrig ägt ett par ridstövlar i läder, men nu har jag köpt ett par i syntetläder, och undrar då om samma sak gäller för dom ang...
Svar
2
· Visningar
1 507
Senast: pulkaskurk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp