JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Värsta tiden på året närmar sig ...
Bukefalos 30 år!
Status
Stängd för vidare inlägg.
... julen.
Blir gråtfärdig när jag tänker på det.
Vill inte att det ska bli jul för det påminner mig extra mycket om hur ensam jag är.
Status
Stängd för vidare inlägg.
Mörkaste tiden på året
Dagbok Jag lär ju knappast vara ensam om att den här tiden på året suger. Mörkt, grått och blött. Man hinner knappt vakna innan det är mörkt...
Startad av Wille
18 Dec 2025
Svar: 4
Visningar: 768
Dagbok
Vägskäl
Dagbok Jag har tvekat mycket över att starta den här tråden men provar här på dagbok så jag kan välja att radera mina inlägg om jag ångrar mig...
Startad av gurkskiva
13 Apr 2026
Svar: 11
Visningar: 1 503
Dagbok
Att aldrig våga komma till skott
Dagbok År efter år drömmer jag, allt klaffar, men ändå hittar jag anledningar att avstå.
Jag har tiden, jag har ekonomin, jag har allt - men...
Startad av Skogsgläntan
18 Mar 2026
Svar: 9
Visningar: 912
Dagbok
Livet och förändring
Dagbok Det här blir ganska personligt och utelämnande men jag känner att jag kanske behöver få ur mig lite någonstans så det kan lika gärna...
Startad av Exile
24 Apr 2026
Svar: 41
Visningar: 4 344
Dagbok
Vad ska min son betala?
Samhälle Så länge din son studerar är du underhållsskyldig tills han är 21 år. Det betyder inte att du är skyldig att bekosta vad som helst utan...
Sol
Idag kl 02:47
Hur hitta elektriker?
Hemmet Då skulle jag jag leta reda på en elektriker som kan göra jobbet och meddela butiken du handlat från att du inte är intresserad av deras...
Sol
Idag kl 01:20
Att vara en usel hundförare/tränare
Hundträning Jag är en urusel förare och har till råga på allt en malle. Vågar knappt tänka på vad folk tänker om oss både i vardag och vid träning...
Nordthor
Igår kl 21:38
Svar: 9
Visningar: 432
Hund
Valpkull!
Hundavel & Ras Jösses anåda! Jättesynd med de två förlorade valparna, men rätt krasst sätt är det nog lika bra med de nio som blev kvar! Vilken kull...
Sel
Igår kl 20:59
Svar: 3
Visningar: 195
Hund