JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Värsta tiden på året närmar sig ...
Bukefalos 30 år!
Status
Stängd för vidare inlägg.
... julen.
Blir gråtfärdig när jag tänker på det.
Vill inte att det ska bli jul för det påminner mig extra mycket om hur ensam jag är.
Status
Stängd för vidare inlägg.
Mörkaste tiden på året
Dagbok Jag lär ju knappast vara ensam om att den här tiden på året suger. Mörkt, grått och blött. Man hinner knappt vakna innan det är mörkt...
Startad av Wille
18 Dec 2025
Svar: 4
Visningar: 768
Dagbok
Vägskäl
Dagbok Jag har tvekat mycket över att starta den här tråden men provar här på dagbok så jag kan välja att radera mina inlägg om jag ångrar mig...
Startad av gurkskiva
13 Apr 2026
Svar: 11
Visningar: 1 503
Dagbok
Att aldrig våga komma till skott
Dagbok År efter år drömmer jag, allt klaffar, men ändå hittar jag anledningar att avstå.
Jag har tiden, jag har ekonomin, jag har allt - men...
Startad av Skogsgläntan
18 Mar 2026
Svar: 9
Visningar: 913
Dagbok
Livet och förändring
Dagbok Det här blir ganska personligt och utelämnande men jag känner att jag kanske behöver få ur mig lite någonstans så det kan lika gärna...
Startad av Exile
24 Apr 2026
Svar: 41
Visningar: 4 345
Dagbok
Dejtingtråden 39
Relationer Träffade en gammal bekant på en fest i lördags han verkade bli intresserad av mig och vi har skrivit hela veckan. Han skriver väldigt...
Trasmatta
2 minuter sedan
Svar: 937
Visningar: 58 770
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXXXVII
Tjatter Jag blir snart galen, så trött på att drömma. Inte mardrömmar, bara vanliga och knäppa.
Tittar på Över Atlanten och dricker kaffe.
Jobb...
Lilla
27 minuter sedan
Autistic meltdown
Dagbok Det är klart du får bli glad? Det var ju inte det mitt inlägg handlade om. Jag undrade varför det känns så viktigt för dig att du är...
Niyama
31 minuter sedan
Svar: 1 194
Visningar: 77 965
Dagbok
Att vara en usel hundförare/tränare
Hundträning Jag är en urusel förare och har till råga på allt en malle. Vågar knappt tänka på vad folk tänker om oss både i vardag och vid träning...
Nordthor
Igår kl 21:38
Svar: 9
Visningar: 463
Hund
Valpkull!
Hundavel & Ras Jösses anåda! Jättesynd med de två förlorade valparna, men rätt krasst sätt är det nog lika bra med de nio som blev kvar! Vilken kull...
Sel
Igår kl 20:59
Svar: 3
Visningar: 211
Hund