Vi har inte bestämt nånting kring när vi vill åka. Sambon jobbar komprimerat varannan vecka borta och varannan hemma och jag är förtidspensionär, så vi är flexibla så sett. Hur länge vi blir borta har vi inte ens diskuterat men säg en vecka kanske?
Ang all inclusive har sambon mest pratat om hotellfrukost, kanske har det blivit någon ihopblandning där. Själv har jag noll koll då jag som sagt inte är så berest och sambon har inte roddat i sånt där innan heller vad jag förstått då han inte ens velat följa med när han varit ute och rest förr om åren

Ingen av oss vill åka för att hänga på ett hotell, då kan vi lika gärna stanna hemma, så all inclusive kan vi nog stryka alltså.
Ang Island så vill jag åka dit någon gång i livet men det är inte aktuellt just nu. Hur är det ett varmt land ens?

Österrike, Polen, Tjeckien odyl är sånt jag vill åka till, men det är länder jag kan få med sambon till längre fram så det är inte prio nu. Längre bort än så vill vi åka
Ang Italien så har jag förstått det som att turister är paria där? Men det kanske bara är i Rom och Venedig?
Hyrbil eller lokaltrafik beror nog på resmålet. Personligen är jag team hyrbil så man är lite friare

Jag blir åksjuk av att åka buss dessutom så beroende på avstånd till det vi vill göra och vad för lokaltrafik som finns så kan hyrbil ev bli tvunget.