Varulvslekarnas anmälningstråd II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag blir också lite orolig för om jag har tid att vara med. Tanken på att vara tvungen att sitta vid datorn vid vissa tidpunkter lockar mig inte riktigt och jag har det lite extra tight i veckan som kommer. Tror att jag får avvakta och vara med vid ett senare tillfälle.

Du behöver inte alls vara inne särkilda tider det räcker att du är inne någon gång under "dagen" i leken(den är nästan ett dygn lång.)

En del av oss är lite smått besatta och sitter och studsar på stolen av iver vid deadline, men det är inte nödvändigt för att vara med och leka. :)

Men har du extra mycket att göra kan du ju vara med en annan gång leken ska ju inte kännas som ett måste.
 
Jag blir också lite orolig för om jag har tid att vara med. Tanken på att vara tvungen att sitta vid datorn vid vissa tidpunkter lockar mig inte riktigt och jag har det lite extra tight i veckan som kommer. Tror att jag får avvakta och vara med vid ett senare tillfälle.

Fast man är ju inte tvungen att sitta vid vissa tidpunkter. Det är bara att man måste kunna rösta mellan nattDL och dagDL, så man har rätt många timmar på sig.
 
Jag blir också lite orolig för om jag har tid att vara med. Tanken på att vara tvungen att sitta vid datorn vid vissa tidpunkter lockar mig inte riktigt och jag har det lite extra tight i veckan som kommer. Tror att jag får avvakta och vara med vid ett senare tillfälle.

Fast det finns inget krav att sitta vid vissa tidpunkter. Så länge du har tid att titta in någon gång under dagen brukar det vara lugnt. :)
 
Och @Koltrast jag hoppas att det inte var mitt inlägg som avskräckte dig? Anledningen till att jag vill ha nattDL på kvällen är att det är lättast att teoria (och rösta) mellan nattDL och dagDL när man har all info, och min teoritid ligger mestadels på natten. :)
 
Och @Koltrast jag hoppas att det inte var mitt inlägg som avskräckte dig? Anledningen till att jag vill ha nattDL på kvällen är att det är lättast att teoria (och rösta) mellan nattDL och dagDL när man har all info, och min teoritid ligger mestadels på natten. :)

Nej, nej, nej! Allt du säger rinner av mig som vatten på en gås!:D

@Niyama @glömmerallt Jag blir bara osäker på om jag orkar ett måste till i veckan som kommer. Det har seglat upp några andra rättså pressande(mindre roliga) saker och jag känner mig lite splittrad. Lek ska ju vara kul! Nästa gång är jag gärna med!
 
@Koltrast - du behöver inte sitta vid datorn vissa tider, men det finns tider som måste passas. Röstning ska ske före en viss tid, tex kl 22.00. Men det innebär att du kan lägga rösten när som helst mellan senaste uppdatering och kl 22.00 enligt Buke-klockan. Du har alltså vanligen 22 timmar på dig. Om rösten kommer in kl 22.01 är den däremot för sen, men annars 02.58, 07.15, 19.00 osv - allt är godkänt.

Sedan väljer spelarna vanligtvis att rösta runt DL eftersom man har mest information då. Men jag tycker mig ha märkt att det finns spelare som ofta röstar tidigt, förmodligen pga jobb.
 
Nej, nej, nej! Allt du säger rinner av mig som vatten på en gås!:D

@Niyama @glömmerallt Jag blir bara osäker på om jag orkar ett måste till i veckan som kommer. Det har seglat upp några andra rättså pressande(mindre roliga) saker och jag känner mig lite splittrad. Lek ska ju vara kul! Nästa gång är jag gärna med!

Då ser vi fram mot nästa lek, om du skulle missa anmäla dig är det förmodligen någon som kommer tagghojta på dig.;)
 
@Niyama - du får gärna ta med mina påhittade roller också. Möjligen undantaget äckliga små ficktjuvar som stjäl käk och tuggar på den mycket oskyldiga ulv-Myrten!:rage:
 
Det är snart dax för ny tråd va?! Jag kan fixa och ta med alla rollerna.

Bra:)

Om någon orkar så borde vi dela upp dem i tre delar Goda, onda och roller som kan vara både goda och onda. Sedan bokstavs ordning för varje del. Då är det lätt att kopiera och fylla på listan med alla roller som tappades bort i trådflytten(det brukar bli rörigt ska väl påpekas så inte niyamma tror att jag misstror henne:p) eller tidigare och när det hittas på nya roller.


Om Niyama plockar över kan jag sortera sedan så snart jag har tid/ork till det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 270
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 622
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 894
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 817
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp