Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om någon råkar se en blond, medelålders kvinna i svart och cerise som sitter och skrattar på pendeltåget mellan Stockholm och Uppsala så är det jag som just fick idén till en ny roll. MOHOHOHAHAHA!

Vänta här nu... Är du MEDELÅLDERS?! Nu rasar min världsbild. :nailbiting:
 
@CaisaLundblad Du kan ju tänka dig den stackarn som fick rollen när jag sa att jag inte visste om hen vare ond eller god:rofl:


Nu ska den rasa ännu mer: vi har träffats IRL!

Myrten - med ett förflutet i fjordhästvärlden

Haha, stackar habina nu gör du till och med mig nyfiken:rofl:

Jag har för övrigt också en fjordhäst(Men nu för tiden är det min Pappa som rider, sköter och matar henne). Men jag har aldrig varit inblandad i fjordhästvärlden så mig har ni nog inte träffat i varjefall. :p
 
Så, nu är jag hemma. Ska skriva ihop leken. Det tar ett par timmar, men om inget dramatiskt inträffar kommer den upp ikväll.

Så att @Habina inte tror att jag är värsta stalkern så ska jag förtydliga att jag av någon anledning minns hästnamn. Däremot kommer jag inte ihåg hur folk ser ut eller vad de heter. Alls.:rofl: Se skillnad på nittiotalet ljusbrunblacka fjordhästar är däremot inget problem.
 
Kul med lekstart! Jag har också börjat nya kurser idag, de kräver en del tid men det borde inte vara några problem att klämma in lite ulvlek om dagen :D
 
Ett par timmar? Jag som tänkte att NU får jag snart sluta plugga och ägna mig åt ulvlek istället :arghh:
Är det verkligen ett absolut krav att LL måste starta leken..?
Finner inga regler som hindrar oss från att börja ändå?

@Niyama verkar väldigt på. Hon antyder att hon inte längre vill förkovra sig inom utbildningssfären. Det tyder på att hon antingen kommer få en roll hon väldigt gärna har velat ha - eller så är hon en lömsk Ulv, simulerandes just glad över god roll.
Förmodligen för att lura upp oss alla på läktaren för att köpa korv.

@glömmerallt påstår att hon, trots inblandning i fjordhästvärden, kan vara anonym. Är det en omskrivning för att hon är spion? Eller är det också ett kallt beräknande, som för att vagga in oss i falsk säkerhet?

@Habina's världsbild har rasat, för att LL påstår sig vara medelålders. Habina är alltid svårtolkad, men denna signal övergår mitt förstånd. Jag vill se mer av henne. 50/50 än så länge.
 
Är det verkligen ett absolut krav att LL måste starta leken..?
Finner inga regler som hindrar oss från att börja ändå?

@Niyama verkar väldigt på. Hon antyder att hon inte längre vill förkovra sig inom utbildningssfären. Det tyder på att hon antingen kommer få en roll hon väldigt gärna har velat ha - eller så är hon en lömsk Ulv, simulerandes just glad över god roll.
Förmodligen för att lura upp oss alla på läktaren för att köpa korv.

@glömmerallt påstår att hon, trots inblandning i fjordhästvärden, kan vara anonym. Är det en omskrivning för att hon är spion? Eller är det också ett kallt beräknande, som för att vagga in oss i falsk säkerhet?

@Habina's världsbild har rasat, för att LL påstår sig vara medelålders. Habina är alltid svårtolkad, men denna signal övergår mitt förstånd. Jag vill se mer av henne. 50/50 än så länge.

Att du utelämmnar folk i ditt teoriande götmig nojig, måste betyda att du är ulv med dom:idea:
 
Förresten ska jag verkligen försöka att inte vara lika aktiv, jag har egentligen inte tid till det.
 
Nu orkar jag inte mer. *sliter mitt hår* (fö väldigt vackra blonda lockar)

När träffades vi @Myrten ? När jag hade Habina var jag ju inte ute bland fjordfolk. Gaaah!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 801
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 659
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 407
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 206
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp