Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha @Matmissbrukaren jag surfade på mobilen och läste ditt inlägg. Blev så upprörd över din chef (vilken fräckhet!) och tänkte skriva att du skulle gå till facket. :rofl:

Men det kanske är bäst för alla att du lyder chefen. :love: Stort grattis!

:rofl:

Jag tror inte det finns något fack som hanterar såna här ärenden :D

Sträng som banne mig är hon. Gör man fel får man höra det direkt :crazy:
Inget beröm för det man gör rätt heller, mer än att jag tolkar tystnaden som att inget är helt fel åt skogen iaf :p
 
LL: quarter4ever & Lobelia: Tema: Cirkus toalett- grundkursen.
Lekstart tidigast torsdag eller fredag ( eller därefter så snart tillräckligt många anmält sig, gärna minst 12 st )

1. Paddington (beror på när leken startar, men hinner inte före helgen)
2. Paow/Habina? Oklart vem det blir...
3. Snurrfian
4. cirkus
5. Blacksmithfarm (beror lite på, jobbar hela julen så vet inte hur mycket tid jag kan tänkas ha om leken pågår då, men misstänker att fler än jag kommer ha ont om tid då...;))
6. Klara - går på semester på fredag så efter det har jag något mer tid.
7. LenaH har dåligt med tid men lär dö rätt snabbt! :p
8. bollen__
9. Emma_Andersson eller fio
10. Matmissbrukaren
11.
12.


Det får bära eller brista :p
 
Hm. Går på semester på fredag och åker till Egypten på julafton. Wi-fi på hotellet. Måste se om jag kan fixa min dator, men det lär jag inte hinna förrän framåt helgen.
 
Fast jag blir så frustrerad av telefonspel. Och vet inte om det kommer att gå att få Buke att funka på min dator.
Samma här! Jag klarar inte alls av att spela fr telefonen och har lagt ner det helt. Jag är så impad av alla som klarar av det och jag tycker du gjorde det jättebra i leken :)

Har du provat att byta webläsare till Chrome eller uppgradera IE?
 
Samma här! Jag klarar inte alls av att spela fr telefonen och har lagt ner det helt. Jag är så impad av alla som klarar av det och jag tycker du gjorde det jättebra i leken :)

Har du provat att byta webläsare till Chrome eller uppgradera IE?
Nej, men min dator är lite speciell. Den är egentligen en surfplatta med dockningsbart tangentbord. Jag hade länge både en resedator och en större laptop. Sedan några år har jag insett att jag klara mig med resedator. Har ju även en bra laptop på jobbet. Men min nuvarande ovan nämnda dator har en väldigt speciell version av Windows så man kan inte ladda ner vad som helst. Ny dator 2016 tror jag!
 
LL: quarter4ever & Lobelia: Tema: Cirkus toalett- grundkursen.
Lekstart tidigast torsdag eller fredag ( eller därefter så snart tillräckligt många anmält sig, gärna minst 12 st )

1. Paddington (beror på när leken startar, men hinner inte före helgen)
2. Paow/Habina? Oklart vem det blir...
3. Snurrfian
4. cirkus
5. Blacksmithfarm (beror lite på, jobbar hela julen så vet inte hur mycket tid jag kan tänkas ha om leken pågår då, men misstänker att fler än jag kommer ha ont om tid då...;))
6. Klara - går på semester på fredag så efter det har jag något mer tid.
7. LenaH har dåligt med tid men lär dö rätt snabbt! :p
8. bollen__
9. Emma_Andersson eller fio
10. Matmissbrukaren
11. Ferrari
12.
 
LL: quarter4ever & Lobelia: Tema: Cirkus toalett- grundkursen.
Lekstart tidigast torsdag eller fredag ( eller därefter så snart tillräckligt många anmält sig, gärna minst 12 st )

1. Paddington (beror på när leken startar, men hinner inte före helgen)
2. Paow/Habina? Oklart vem det blir...
3. Snurrfian
4. cirkus
5. Blacksmithfarm (beror lite på, jobbar hela julen så vet inte hur mycket tid jag kan tänkas ha om leken pågår då, men misstänker att fler än jag kommer ha ont om tid då...;))
6. Klara - går på semester på fredag så efter det har jag något mer tid.
7. LenaH har dåligt med tid men lär dö rätt snabbt! :p
8. bollen__
9. Emma_Andersson eller fio
10. Matmissbrukaren
11. Ferrari
12.
vad kul @Ferrari och nu har du ju en kanin som avatar igen ;) min racerkanin:love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 860
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 705
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
5 010
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 440
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra torrfoder
  • Annonsera mera hundar 2
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp