Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sätter upp dig Niyama :)
LL: quarter4ever & Lobelia: Tema: Cirkus toalett- grundkursen.
Lekstart tidigast torsdag eller fredag ( eller därefter så snart tillräckligt många anmält sig, gärna minst 12 st )


1. Mirtai (FarmenQristina var så usel på det här att hon är bannad för alltid :p )
2. Paow/Habina? Oklart vem det blir...
3. Snurrfian
4. cirkus
5. Blacksmithfarm (beror lite på, jobbar hela julen så vet inte hur mycket tid jag kan tänkas ha om leken pågår då, men misstänker att fler än jag kommer ha ont om tid då...;))
6. Klara - går på semester på fredag så efter det har jag något mer tid.
7. LenaH har dåligt med tid men lär dö rätt snabbt! :p
8. bollen__
9. Emma_Andersson eller fio
10. Matmissbrukaren
11. Ferrari
12. @Jfrelin
13. @Niyama
14.
15.
16.
17.
18.

fyller på med lite fler lediga platser- bara att anmäla sig om man vill vara med ;) Inte för sent än :)
 
LL: quarter4ever & Lobelia: Tema: Cirkus toalett- grundkursen.
Lekstart tidigast torsdag eller fredag ( eller därefter så snart tillräckligt många anmält sig, gärna minst 12 st )


1. Mirtai (FarmenQristina var så usel på det här att hon är bannad för alltid :p )
2. Paow/Habina? Oklart vem det blir...
3. Snurrfian
4. cirkus
5. Blacksmithfarm (beror lite på, jobbar hela julen så vet inte hur mycket tid jag kan tänkas ha om leken pågår då, men misstänker att fler än jag kommer ha ont om tid då...;))
6. Klara - går på semester på fredag så efter det har jag något mer tid.
7. LenaH har dåligt med tid men lär dö rätt snabbt! :p
8. bollen__
9. Emma_Andersson eller fio
10. Matmissbrukaren
11. Ferrari
12. @Jfrelin
13. @Niyama
14. Myrten
15.
16.
17.
18.

fyller på med lite fler lediga platser- bara att anmäla sig om man vill vara med ;) Inte för sent än :)

Måste ta hem jobbdatorn, så då har jag dator iaf tom julafton. Landar i Egypten på juldagen men tills dess är det långt!
 
ok om ingen protesterar mot det så ska jag bara renskriva lite text och rollbeskrivningar så kommer leken upp så fort jag fått det klart ( inte före 21 dock )? och det går bra att anmäla sig fram till 21,00 så om nån vill haka på så är det inte för sent än :) Så passa på innan kursen börjar !!!:D
 
Ska säga att jag jobbar imorgon. Sista dagen på en månad! Eller - jag ska jobba lite hemma på måndag, men inte upp i ottan.

Så min aktivitet tar nog sin början imorgon kväll även om jag kollar leken före.
 
Ja, jag dubbelklickar ju på ikonen på skrivbordet och sedan på "anslut". Så jag tror det här är något helt annat. Testar imorgon kväll. :)
Japp. Men slå på datorns trådlösa nätverksanslutning (nere till höger på skärmen - nätverks- och delningscentrum) och dubbelklicka sedan på ikonen. Då söker datorn befintliga nätverk. När den hittat telefonen väljer du det, klickar på "anslut" och skriver in eventuella lösenord som visas på telefonen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 224
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 040
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 880
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 569
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp