Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tycker det är tråkigt när visss verkar vilja hacka på varandra.

Varför kan man inte bara vara snäll och trevlig? Om man tycker någon tränger sig före. Då är det väl bara att fråga om man får vara i stället? Eller be om att få nästa.

Förutom bsf (och lobelia) så hade de andra på listan haft lek efter mig. Så mitt namn står högt upp på turlistan.

Jag har noll problem med att du, Myrten och Monster skrev upp er. Jag vet att det inte är så många före dig på listan och Myrten och Monster har knappast haft många lekar. Jag blir dock ledsen av att så fort jag gör något så är det vissa som hugger direkt och helt plötsligt hävdar att andra regler gäller.
 
Eftersom du högg på att jag skrev upp mig före andra som stått längre på listan.
hon högg inte- hon skrev inte ett enda ord om det faktiskt -hon satte dig längst ner, eftersom du inte anmält intresse innan, och om det ändå inte är en turordningslista så har det väl mindre betydelse?
 
Jag tycker också att det blir knepigt om det plötsligt blir skillnad på att vara med och assistera eller ha egen lek. Jag tycker att även assistent räknas som att vara LL. Men det är ju rätt så uppenbart att andra inte ser det likadant.

Jag tycker i alla fall det blir knepigt när det står "och Lobelia" i listan och jag dessutom uppfattade det som att de var LL tillsammans. Men visst, har man bara bistått med fördelningshjälp så är det ju helt okej att man inte räknas som LL men man kan ju inte förutsätta att andra fattar det när det stått så som det gör nu.
 
hon högg inte- hon skrev inte ett enda ord om det faktiskt -hon satte dig längst ner, eftersom du inte anmält intresse innan, och om det ändå inte är en turordningslista så har det väl mindre betydelse?

Jo, hon skrev:
"(vi ska väl hålla på ordningen och inte skriva upp oss mitt i intresselistan)"

Varför skulle hon ändra om hon inte menade att jag står sist på tur (trots att de andra haft lekar efter mig)?
 
Jag tycker i alla fall det blir knepigt när det står "och Lobelia" i listan och jag dessutom uppfattade det som att de var LL tillsammans. Men visst, har man bara bistått med fördelningshjälp så är det ju helt okej att man inte räknas som LL men man kan ju inte förutsätta att andra fattar det när det stått så som det gör nu.
Det får nog jag ta på mig , men visst Lobelia bistod som en mentor mer än MedLL, men jag tyckte det kändes lite ofint att stryka henne som vi stått på listan innan, hon överlät hela kolossen till mig eftersom jag drog iväg åt mitt håll med roller och texter så det blev "min" lek, sedan visste jag att jag behövde hjälp med iaf 2 uppdateringar då jag var upptagen under lö em/kväll+ söndag fm
Jag kan tycka att den som står först torde vara den som ska räknas som huvudLL och man kan gå efter det ( jag har nog alltid tänkt så iaf under det år jag varit med )
 
Jag blir trött på att det ska gnällas oavsett vad jag gör. När jag tyckte att man kan tagga de som står på tur gnällde Lobelia över att behöva tagga folk som ändå inte vill ha en lek. Jag har därför inte skrivit upp mig på listan då jag inte haft ork för att ha en lek. Nu började jag känna att jag hade lust med det och skrev då upp mig men då var det också fel för nu är det uppskrivningsordningen vi går efter och inte vem som var sist. Alltså skulle jag ha skrivit upp mig och tackat nej så jag i alla fall stod på listan?
 
Det får nog jag ta på mig , men visst Lobelia bistod som en mentor mer än MedLL, men jag tyckte det kändes lite ofint att stryka henne som vi stått på listan innan, hon överlät hela kolossen till mig eftersom jag drog iväg åt mitt håll med roller och texter så det blev "min" lek, sedan visste jag att jag behövde hjälp med iaf 2 uppdateringar då jag var upptagen under lö em/kväll+ söndag fm
Jag kan tycka att den som står först torde vara den som ska räknas som huvudLL och man kan gå efter det ( jag har nog alltid tänkt så iaf under det år jag varit med )

Då hade hon ju kunnat flytta sitt namn och förklara det istället för att flytta ned mig längst ner, det var rätt otrevligt.
 
Jo, hon skrev:
"(vi ska väl hålla på ordningen och inte skriva upp oss mitt i intresselistan)"

Varför skulle hon ändra om hon inte menade att jag står sist på tur (trots att de andra haft lekar efter mig)?
varför är det att hugga? jag skulle själv skriva upp mig sist i listan om jag anmälde nytt intresse för att vara LL igen
Och jag ser att Lobelia skrivit att hon blev irriterad över att du satte dig före henne- så kanske kan det vara varför? Utan andra värderingar än så
 
Jo, hon skrev:
"(vi ska väl hålla på ordningen och inte skriva upp oss mitt i intresselistan)"

Varför skulle hon ändra om hon inte menade att jag står sist på tur (trots att de andra haft lekar efter mig)?
Eftersom du nyligen haft en lek så är det rimligt att du skriver dig sist på intresselistan. Kommer någon ny in som aldrig haft lek eller inte haft en på länge så släpper jag mer än gärna fram dem dock är det trevligt om de frågar först och inte knuffar sig in först i kön.
 
Eftersom du nyligen haft en lek så är det rimligt att du skriver dig sist på intresselistan. Kommer någon ny in som aldrig haft lek eller inte haft en på länge så släpper jag mer än gärna fram dem dock är det trevligt om de frågar först och inte knuffar sig in först i kön.

Alla andra på listan förutom GA och i så fall du har haft lekar efter mig. Vi har hela tiden släppt fram de som haft lekar längre tillbaka än de som står före. Men det gäller inte mig? Och hur ska du ha det, innan var det så jobbigt att behöva tagga folk som inte ville ha lek men stod på listan och därför skrev jag inte upp mig. Nu skriver jag upp mig och då är det fel för helt plötsligt går vi efter ordningen man skrivit upp sig i?
 
Alla andra på listan förutom GA och i så fall du har haft lekar efter mig. Vi har hela tiden släppt fram de som haft lekar längre tillbaka än de som står före. Men det gäller inte mig? Och hur ska du ha det, innan var det så jobbigt att behöva tagga folk som inte ville ha lek men stod på listan och därför skrev jag inte upp mig. Nu skriver jag upp mig och då är det fel för helt plötsligt går vi efter ordningen man skrivit upp sig i?

****OBS IRONI*****
Ja du har rätt, jag är ute efter dig, mitt enda mål här i livet är att se till att reta upp dig och motarbeta dig efter bästa förmåga. Givetvis.

****OBS IRONI*****

Nej Niyama, jag vill gärna hålla en lek, insåg att det inte var min tur och så jag skämtade med Myrten om att stå tillbaks när hon erbjöd sig att hjälpa till med en lek, men jag vill inte släppa fram någon som nyligen haft en lek först. Jag har varit sugen på att hålla en lek ett bra tag nu.
 
Jag orkar inte läsa det här tjafset.

VAD ÄR PROBLEMET?

Listan har varit uppe ett tag. De som velat har kunnat skriva upp som LL. Ingen har gjort det, jag skrev att jag kunde tänka mig LL. Fick positiva reaktioner. Skrev upp mig.

Jag tar fullt ansvar för det.
 
Jag orkar inte läsa det här tjafset.

VAD ÄR PROBLEMET?

Listan har varit uppe ett tag. De som velat har kunnat skriva upp som LL. Ingen har gjort det, jag skrev att jag kunde tänka mig LL. Fick positiva reaktioner. Skrev upp mig.

Jag tar fullt ansvar för det.
jag tycker det är ett ickeproblem helt enkelt
och inget annat
 
Hoppa gärna över till nya tråden så slipper lekmotståndarna bli upprörda av att det ligger två trådar i toppen i forumet :) Har rapporterat denna så den låses nog snart.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 420
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 047
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 019
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 932
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp