Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur tänker @Lenis och @Mirtai om ämnet?
(De är de två jag kan komma på som uttryckt att de vill ha okomplicerade lekar)

Jag är också inne på samma linje som @Niyama

Gärna specialroller osv men vinstvillkoren måste vara klara, inga omvandlingar eller större tvister.

Har inga problem med anonyma nick!

Däremot har jag väldigt svårt när det blir för mkt OT-prat i leken som handlar om tex temat. Det är superkul att läsa men för mig drunknar allt teoriandet i allt OT
 
Vore kul men tyvärr är inte huvudet med på den idén. Jag börjar bli rädd att det aldrig mer kommer gå :(

Jag är inte alls som jag var innan jag blev sjuk så jag förstår vad du menar, tror jag. Men du är iaf alltid välkommen om du nån gång vill prova eller kanske testa o va med i goda lyan som är lite "utanför" leken men man ändå kan diskutera. Det skulle iaf gå finfint om jag är LL. Ta hand om dig :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 423
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 098
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 027
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 984
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp