Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Även jag får passa till i Juni i alla fall. Hästen ska visas på treårs och tentor ska förberedas och föreläsningar gås på och jobbet jobbas osv... :down:
 
jag hoppas att leken inte kommer igång alltför tidigt.... :angel:

har häcken full den här veckan å har inte möjlighet att delta om första DL blir innan fredag, så drar du gång tidigare får jag nog hoppa den här leken.
 
Lägger till lite fler siffror ifall ngn mer känner sig sugen? :)

LL: Blacksmithfarm
Tema: Electric Banana Band :banana:

1. Sookie
2. Artline
3. Habina
4. hemlig
5. Snurrfian
6. bumpo
7. Lilltess
8. Paddington ( kan inte om inte första DL är tidigast på fredag )
9. fio
10.quarter4ever
11. Schantana
12. @LenaH
13.
14.
15.
 
Jag tänkte att vi kör på Lekstart på torsdag, med första DL på fredag. Så är det fritt fram om fler vill hoppa på tills dess.
Kan passa på att informera att Fredag-söndag kommer det vara sena DagDL => midnatt, typ, eftersom jag jobbar kvällar då. Sedan blir det mer normala - runt 21 som det brukar vara.
:)

LL: Blacksmithfarm
Tema: Electric Banana Band :banana:

1. Sookie
2. Artline
3. Habina
4. hemlig
5. Snurrfian
6. bumpo
7. Lilltess
8. Paddington ( kan inte om inte första DL är tidigast på fredag )
9. fio
10.quarter4ever
11. Schantana
12. LenaH
13.
14.
15.
 
Jag tänkte att vi kör på Lekstart på torsdag, med första DL på fredag. Så är det fritt fram om fler vill hoppa på tills dess.
Kan passa på att informera att Fredag-söndag kommer det vara sena DagDL => midnatt, typ, eftersom jag jobbar kvällar då. Sedan blir det mer normala - runt 21 som det brukar vara.
Då kan jag meddela alla i leken redan nu att jag inte kommer att vara aktiv i leken runt dl.. :angel: Jag måste försöka sova ikapp den här helgen! :D
 
Jag tänkte att vi kör på Lekstart på torsdag, med första DL på fredag. Så är det fritt fram om fler vill hoppa på tills dess.
Kan passa på att informera att Fredag-söndag kommer det vara sena DagDL => midnatt, typ, eftersom jag jobbar kvällar då. Sedan blir det mer normala - runt 21 som det brukar vara.
:)

sen DL passar perfekt då jag jobbar natt i helgen :bow: ska bli sååå kul:bump:
 
insåg att jag kollat fel i kalendern, så jag flaggar redan nu att jag kommer behöva rösta väldigt tidigt på fredag
 
men den är du snart klar med ;)
så dags att våga och vinna :)
så gör klart uppsatsen sedan är det dags att vara med !!!:up:

*ASG*
Jasså...är jag det. Den var himla intressant du. :) Helt ärligt känns det evinnerligt långt bort, en del av mig är ju såå korkad som väljer ett sådant komplext ämne som jag valt att skriva om att jag knappt vet vad det handlar om. O den andra sidan säger att jag skulle aldrig ha orkat genomföra en uppsats med något vanligt ämne...för det är för tråkigt. ;)

Så..till hösten kanske då. Även om det skulle vara väldigt intressant o sitta med i lyan, som åskådare, o bara läsa. ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 901
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 688
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 577
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 298
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp