Bukefalos 28 år!

Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men det finns ju inget dom garanterar att leken kommer igång den här veckan iofs. :p Så det är bara att skriva upp dig. ;)
det är iofs sant. och jag blir ju inte fullt lika inne i lekarna när barnen är med mig som när de inte är det - svårt att sova om nätterna själv i huset och fastnar gärna på datorn då antingen i att se nån serie eller film - och i senaste leken blev jag djäkligt tjurig efter Lilltess-lynchen kan man säga.... somnade inte förrän runt 6-7 tiden på morgonen då...
Och jag är ASförbannad på mig själv att jag inte gick efter de jag faktiskt trodde var ulvar.... egentligen hade det varit bättre - ändå VAR jag medveten om att den rad som kunde komma till oss skulle vara "fel" - grejen var ju att den inte var det för jag var 100% säker på ATT jag blev siad- och kände att den raden skulle onda spionen kunna skicka ut för jag hade lite känsla av att lyan kunde ha uppfattat mig som ond spion typ.... så hade ju egentligen mest fokus på de som var i lyan men ville ta spionen så den inte skulle skicka ängeln skyddar raden till lyan..men jag HADE problem med i alla mina resonemang att jag landade på en ond för mycket....:meh: fio kände jag att hon inte borde vara ond iaf. ( bondtur att det var rätt- antar jag! men det var efter min analys av första DL det hängde i )
planen var att om vi fick ut spionen så skulle de käka oss två tvillingar så att ängeln fick vara i fred och kunna skydda sig själv i lugn och ro om de ändå försökte med den. och bybon och ängeln skulle kunna hitta varandra iom att de fick 2 goda att lita på sas :cool:
Planen kändes förbannat bra ... men gick ju åt pipsvängen:arghh:
 
Vi hade någon tre part lek, den unga Sherlock Holmes tror jag att det var? Och var inte någon av Sagan om ringen det också? Eller det var bara en i den tredje parten kanske då.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 502
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 313
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 055
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 826
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp