Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kan lägga upp leken senare ikväll när jag gjort klart alla "måsten" här hemma å fått ordning på rollerna :)

Hoppas det är ok för er att vänta med första DL till tisdag så @Lobelia kan vara med oxå.

Jag kan inte heller om ni startar innan, skrev det tidigare :) Så stryk mig om ni kör DL imorrn måndag! Det är helt lugnt för min del så kör på det som passar övriga. Kör ni första DL tisdag så var medvetna om att jag inte kommer vara tillgänglig innan tis em/kväll beroende på tågskrällena.. SJ in my :heart (:wtf:)
 
Jag och @Habina hann inte få upp leken nu på morgonen så jag gör det ikväll efter jag kommit hem från jobbet.

Sätter anmälningsstopp vid kl 17 i em om någon mer vill hoppa på :)
Första DL blir i morgon tisdag :)


LL Paddington

1. Idahoe
2. Snurrfian
3. Mirtai
4. bollen__
5. Lenis
6. quarter4ever
7. bumpo
8. Killaloe
9. Mammas
10. cirkus
11. LenaH
12. Lobelia (om första DL tidigast tisdag)
13. Hedinn
14.
15.
 
Jag flaggar redan nu för att jag inte kommer att ha så mycket tid på onsdag, som vanligt! Inte ikväll heller men det är ju inget dl ikväll. :D
 
Och jag har kvällsfodring på torsdag och sen åker jag på kattutställning hela helgen, men jag lär ha åkt ur leken tills dess. Annars så aviserar jag synnerligen sporadisk lek
 
LL:

1. Paddington - jag blev faktiskt riktigt sugen å leka igen :) (men kommer INTE ha lika mycket tid som tidigare)
2. Idahoe (lär få rösta tidigt vissa kvällar men men :) )
3. LenaH har semester i två veckor till! :p
4. Mirtai - beroende på hur komplicerad lek det blir
5.
 
Sannolikt helt fel ställe att fråga på, men tänker att ni har koll :D
Kan man ändra inställningar så att man får mailnotis när man blir taggad? Vet att man kan få notis på mail när det skrivs i bevakade trådar och när man får PM, men det hade ju varit smidigt om det gick när man taggades också :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 871
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 715
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
5 026
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 450
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Dressyrsnack 17
  • Hingststationer

Omröstningar

Tillbaka
Upp