Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hinner inte innan jul dessvärre! Kaaaos på jobbet. Men kanske till mellandagarna, jag ska ändå fira jul ensam med sambon pga covid så jag kommer nog inte ha så mycket att göra. :)
 
Men... jag då? Ska bara koka klart knäcken! Måla julklappspapperet. Dekorera taket. Bada katten. Sticka en juletröja eller fem. Såpskura golvet. Knyppla girlander och slöjda några ljuskronor, allt för julestämningen. Myyyyysigt!!! :love: Såg jag inte förresten @Kinesiska Muren i listan förut? En mysig gammal (!) bekant från Sveriges mästerkock.

(anmälan beror på när start infaller, enklare i mellandagarna, svårare tidigare)

JulErnstCitat_6.jpg
 
Men... jag då? Ska bara koka klart knäcken! Måla julklappspapperet. Dekorera taket. Bada katten. Sticka en juletröja eller fem. Såpskura golvet. Knyppla girlander och slöjda några ljuskronor, allt för julestämningen. Myyyyysigt!!! :love: Såg jag inte förresten @Kinesiska Muren i listan förut? En mysig gammal (!) bekant från Sveriges mästerkock.

(anmälan beror på när start infaller, enklare i mellandagarna, svårare tidigare)

Visa bifogad fil 61694
:rofl:
Självklart får du också vara med! Jag taggade inte något av de jag visste var dubbel-nick. :)

(Och nu kommer jag inte ens ihåg vem du var egentligen... :o )
 
LL: heffaklumpen

1. Idahoe
2. @Snurrfian
3. @qitis
4. @Hedinn
5. hemlig
6.
7.
8.
9.
10.

Tog bort taggningen så slipper jag bli taggad varje gång någon mer skriver upp sig på listan :)

Om någon annan absolut vill vara LL så är det bara att knuffa ner mig :p Men om jag utgår ifrån att jag är LL: jag är flexibel när det kommer till startdatum. Men det verkar som att några inte kan förrän i mellandagarna, så vad tror ni om start 25:e? Eller är det för tidigt/sent?
 
Ni får jättegärna ta bort taggarna när ni uppdaterar en lista, så slipper de taggade få en massa notiser. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 358
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 808
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 949
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 875
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp