Varulvslekarnas anmälningstråd

Senaste anmälningslistan:

LL: Idahoe

1. Niyama
2. cirkus
3. LenaH
4. Artline
5. fio
6. Qitis
7. hemlig
8. Ceta
9. Karamell
10. Hedinn
11. Snurrifian
12. Klara
13. Madalitso
 
Kan egentligen nu också, dock kommer jag ha väldigt dåligt med tid på torsdag, samt onsdag eftermiddag/kväll. Så får flagga för dålig aktivitet från min sida de dagarna bara, men bör inte vara helt bortkopplad. :)
Oki, samma här. Jag kommer nog ha dålig aktivitet första dagarna om leken startar ikväll.
 
Första dagarna är ju ändå bättre, tänker jag. Då har man ändå inte så mycket att gå på, dag 3 brukar det ju ha hänt såpass mycket att man VILL ha tid att gräva lite mer och inte bara ”hänga med” och få iväg en röst. :p
Ja, men folk tror alltid jag är ond när jag skriver lite 🤷‍♀️. "Niyama är garanterat ond för när hon är god skriver hon hur mycket som helst" - jag var god... :p
 
Alltså jag kan ju absolut starta leken senare om det passar bättre? jag skrev bara att jag kunde lägga upp _tidigast_ sent ikväll :)

För övrigt kommer jag inte alls ihåg vilka roller folk hade när vi lekte sist (vilket ju var väldigt länge sen) så det kommer inte påverka i lutningen av roller.
 
Alltså jag kan ju absolut starta leken senare om det passar bättre? jag skrev bara att jag kunde lägga upp _tidigast_ sent ikväll :)

För övrigt kommer jag inte alls ihåg vilka roller folk hade när vi lekte sist (vilket ju var väldigt länge sen) så det kommer inte påverka i lutningen av roller.
För mig vore det bättre att vänta lite men @Ceta (kanske nån mer) hade väl svårt i helgen.

Sista stycket fattar jag inte, påverkar det nånsin?
 
Alltså jag kan ju absolut starta leken senare om det passar bättre? jag skrev bara att jag kunde lägga upp _tidigast_ sent ikväll :)

För övrigt kommer jag inte alls ihåg vilka roller folk hade när vi lekte sist (vilket ju var väldigt länge sen) så det kommer inte påverka i lutningen av roller.
För min del kan du köra igång nu (för flera verkar det ju inte funka om det blir för sent?), tråkigt om det är många med tidsbrist i ett senare skede av leken, tänker jag.
 
För mig vore det bättre att vänta lite men @Ceta (kanske nån mer) hade väl svårt i helgen.

Sista stycket fattar jag inte, påverkar det nånsin?
Jag har vid något tillfälle tyckt synd om nån spelare som haft samma roll många gånger i rad (och dessutom varit tydligt less på det) och valt att lotta om den personen när det blev samma igen.
Vet fler som gjort så, även om jag också vet att det är ett omdiskuterat ämne...

Oavsett vilket så är det ju alltså inte relevant den här gången :)
 
Jag har vid något tillfälle tyckt synd om nån spelare som haft samma roll många gånger i rad (och dessutom varit tydligt less på det) och valt att lotta om den personen när det blev samma igen.
Vet fler som gjort så, även om jag också vet att det är ett omdiskuterat ämne...

Oavsett vilket så är det ju alltså inte relevant den här gången :)
Aha. Ja jag har vid några tillfällen låtit nån slippa nån viss roll för att den bett om det i PM eller för att den ev skulle behöva hoppa av och nån roll då var mer passande. Men annars tittar jag inte alls på vad folk haft för roller innan utan lottar bara.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 276
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 628
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 895
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 819
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp