Varulvslekarnas anmälningstråd

Anmälan är nu stängd! LL:arna konfererar för fullt, men räkna med en timme eller mer innan leken kommer upp, vilket den gör när roller lottats och skickats ut :)

LL: Idahoe

1. Niyama
2. cirkus
3. LenaH
4. Artline
5. fio
6. Qitis
7. hemlig
8. Ceta
9. Karamell
10. Hedinn
11. Snurrfian
12. Klara
13. Madalitso
14. Elo
15. Sasse
 
Anmälan är nu stängd! LL:arna konfererar för fullt, men räkna med en timme eller mer innan leken kommer upp, vilket den gör när roller lottats och skickats ut :)

LL: Idahoe

1. Niyama
2. cirkus
3. LenaH
4. Artline
5. fio
6. Qitis
7. hemlig
8. Ceta
9. Karamell
10. Hedinn
11. Snurrfian
12. Klara
13. Madalitso
14. Elo
15. Sasse
Game on!! Yippie !
 
Jag är sugen på att vara med som deltagare nu, men är lite nervös. Sist jag var med var jag ju tvungen att avbryta mitt i leken, men jag tror ändå att jag är på en lite bättre plats mentalt nu :) Men i så fall med förvarning om att jag kanske inte kommer hinna skriva så mycket alla dagar eftersom skolan har börjat igen och att jag kommer vara väldigt förvirrad (och glömsk) :p


Jag startar en ny lista! Och lägger till dig @Hedinn

LL:

1. Hedinn
2. Heffaklumpen
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 276
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 626
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 895
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 818
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp