Jag kan lugna dig med att jag gjorde det i min första lek och då var jag spion, och som du ser så lever jag fortfarande så de rullade inte in mig i tjära och fjädrar![]()
Och alla vet väl vid det här laget vad @Hedinn gjorde i sin första lek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan lugna dig med att jag gjorde det i min första lek och då var jag spion, och som du ser så lever jag fortfarande så de rullade inte in mig i tjära och fjädrar![]()
Och hur kan jag lita på att det är sant det du säger?Jag kan lugna dig med att jag gjorde det i min första lek och då var jag spion, och som du ser så lever jag fortfarande så de rullade inte in mig i tjära och fjädrar![]()
Nej! Vad var det????Och alla vet väl vid det här laget vad @Hedinn gjorde i sin första lek![]()
Extrainsatt tävlingsdag eftersom det ställdes in förra veckan pga för dålig bana. Första start 17.40. Sju lopp + kval.Åh, är det löp imorgon?
Heeelt OT.![]()
Nej! Vad var det????
Jättenyfiken![]()
I en lek där det som vanligt var hintförbud skrev hon ut "jag är siare och har siat x som är ulv" efter att några efterfrågat motivering för hennes röst![]()
Exakt en sådan sak jag hade kunnat göra!!I en lek där det som vanligt var hintförbud skrev hon ut "jag är siare och har siat x som är ulv" efter att några efterfrågat motivering för hennes röst![]()
Just det, hade glömt att det blev inställt sist.Extrainsatt tävlingsdag eftersom det ställdes in förra veckan pga för dålig bana. Första start 17.40. Sju lopp + kval.
Brukar du också hänga där? Tror att @cirkus figurerar där ibland. Vi får kanske ha ulvspelsträff på Clocker's!Just det, hade glömt att det blev inställt sist.
Nänä, man ska aldrig sova på sådant. Anmäl dig raskt!Såg att en plats är ledig..Än sålänge har jag inget jobb inplanerat nästa vecka.. Tänkte ju ta paus en lek... Hmm får kanske sova på saken..
Pfft nu ljuger du sådär igen...I en lek där det som vanligt var hintförbud skrev hon ut "jag är siare och har siat x som är ulv" efter att några efterfrågat motivering för hennes röst![]()
Pfft nu ljuger du sådär igen...![]()
Hedinn rimmar nästan på delfin...Pfft nu ljuger du sådär igen...![]()
Nänä, man ska aldrig sova på sådant. Anmäl dig raskt!
Men det finns fler lediga platser. Det är bara att skriva upp sig. @Monstermom har nämligen ett överskott av roller och jag sitter och är tråk-tant och säger att hon får begränsa sig (för att i nästa sekund föreslå nya twistar) så det är nog bara välkommet med fler deltagare!
Nu var det ett tag sen men min boxgranne rider en häst som skulle startat förra helgen och då skulle jag hängt med. Förr blev det oftare när jag hade fullblod själv.Brukar du också hänga där? Tror att @cirkus figurerar där ibland. Vi får kanske ha ulvspelsträff på Clocker's!