Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 935
  • Visningar Visningar 75 434
Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu var det ett tag sen men min boxgranne rider en häst som skulle startat förra helgen och då skulle jag hängt med. Förr blev det oftare när jag hade fullblod själv.

Clocker's låter utmärkt annars! Ska alla ha ansiktsbehåring då istället för blomma i knapphålet?
Men jag är ju alltid god, så hur ska det gå till?

Jag har varit sugen på hamburgare i en vecka, så jag laddar för fullt för en Clockers-burgare. Eller ännu hellre, deras goda kycklingburgare. Mums! OT, OT!

LL Monstermom

1. @Lilltess :up:
2. bollen__
3. Asko
4. Mirtai
5. Snurrfian
6.Quarter4ever
7. cirkus
8. Matmissbrukaren
9. Sasse
10. Pilot
11. Dentaku
12. Lobelia
13. LenaH
14. Artline
15. Koppen
16. Vira
17. Sedna
18. Tora
19.

(Obs! Listan är inte slut här, det står alla fritt att anmäla sig även om det inte står lediga siffror på listan, lägg bara till. :))

Men jag är ju alltid god, så hur ska det gå till?

Jag har varit sugen på hamburgare i en vecka, så jag laddar för fullt för en Clockers-burgare. Eller ännu hellre, deras goda kycklingburgare. Mums! OT, OT!
Om du kommer med ängelgloria eller ser ut som en spågumma så lär vi nog kunna identifiera dig ändå... :angel:

Jag är sugen på vadsomhelst för jag är på crash diet. :meh:

Hur många deltagare vill du ha egentligen? :p

Alla som vill får vara med, såklart. :love:

Nä, klart jag inte vill ha en otympligt stor lek så det bara blir ett åbäke av alltihop, men än är det väl inte så illa eller? Med tanke på att det är avspark imorgon känns det väl inte omöjligt att lämna anmälningslistan öppen sålänge - jag väntar dessutom på de där strömhoppen när folk börjar inse att det var ett misstag att gå med i min första lek, så kan vara bra med en buffert... :p

Jag tror hon vill toppa @glömmerallts berättelser om hur de var 30 i lekarna förr! :p

Nu är det ju såhär, att det finns faktiskt väldigt många karaktärer i de här böckerna! Ska vi få till nåt slags flyt i storyn så behöver jag minst en orangutang på listan, plus att jag egentligen skulle behöva spela med tre-fyra sidor mot varann... :grin:

Nu tycker jag ni skärper er, och tar spelet på allvar. En orangutang, två dvärgar, ett troll, tre trollkarlar, tre häxor, fem motståndarhäxor, etc, etc - vad sysslar ni med egentligen!? Varför är listan så kort!? :cautious:

Nu är det ju såhär, att det finns faktiskt väldigt många karaktärer i de här böckerna! Ska vi få till nåt slags flyt i storyn så behöver jag mins en orangutang på listan, plus att jag egentligen skulle behöva spela med tre-fyra sidor mot varann... :grin:

Nu tycker jag ni skärper er, och tar spelet på allvar. En orangutang, två dvärgar, ett troll, tre trollkarlar, tre häxor, fem motståndarhäxor, etc, etc - vad sysslar ni med egentligen!? Varför är listan så kort!? :cautious:
Jag kan ha dubbelnick om du behöver flera? :idea:

Nu är det ju såhär, att det finns faktiskt väldigt många karaktärer i de här böckerna! Ska vi få till nåt slags flyt i storyn så behöver jag mins en orangutang på listan, plus att jag egentligen skulle behöva spela med tre-fyra sidor mot varann... :grin:

Det ser ju ut att bli ett lämpligt antal för tre sidor.

Nu är det ju såhär, att det finns faktiskt väldigt många karaktärer i de här böckerna! Ska vi få till nåt slags flyt i storyn så behöver jag minst en orangutang på listan, plus att jag egentligen skulle behöva spela med tre-fyra sidor mot varann... :grin:

Får någon vara The luggage?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 019
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 842
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Vad skulle ni göra här?
  • Hjälp

Hund, Katt, Andra Djur