Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jag är ju alltid god, så hur ska det gå till?Nu var det ett tag sen men min boxgranne rider en häst som skulle startat förra helgen och då skulle jag hängt med. Förr blev det oftare när jag hade fullblod själv.
Clocker's låter utmärkt annars! Ska alla ha ansiktsbehåring då istället för blomma i knapphålet?
Men jag är ju alltid god, så hur ska det gå till?
Jag har varit sugen på hamburgare i en vecka, så jag laddar för fullt för en Clockers-burgare. Eller ännu hellre, deras goda kycklingburgare. Mums! OT, OT!
(Obs! Listan är inte slut här, det står alla fritt att anmäla sig även om det inte står lediga siffror på listan, lägg bara till.)
Om du kommer med ängelgloria eller ser ut som en spågumma så lär vi nog kunna identifiera dig ändå...Men jag är ju alltid god, så hur ska det gå till?
Jag har varit sugen på hamburgare i en vecka, så jag laddar för fullt för en Clockers-burgare. Eller ännu hellre, deras goda kycklingburgare. Mums! OT, OT!
Så, så tror det finns en vegoburgare också
Jag tror hon vill toppa @glömmerallts berättelser om hur de var 30 i lekarna förr!Hur många deltagare vill du ha egentligen?![]()
Hur många deltagare vill du ha egentligen?![]()
Om du kommer med ängelgloria eller ser ut som en spågumma så lär vi nog kunna identifiera dig ändå...
Jag är sugen på vadsomhelst för jag är på crash diet.![]()
Jag tror hon vill toppa @glömmerallts berättelser om hur de var 30 i lekarna förr!![]()
Det blir så mycket roligare med vin om man inte äter.Jag borde vara på diet. Tror jag får ta ett glas vin.
Hey take it easy, det här är anmälningstrådenOch hur kan jag lita på att det är sant det du säger?
Du kanske blev fullkomligt dränkt i tjära och fjädrar?
Du kanske är en ulv som ser ett lätt byte att sätta tänderna i......![]()
Jag kan ha dubbelnick om du behöver flera?Nu är det ju såhär, att det finns faktiskt väldigt många karaktärer i de här böckerna! Ska vi få till nåt slags flyt i storyn så behöver jag mins en orangutang på listan, plus att jag egentligen skulle behöva spela med tre-fyra sidor mot varann...
Nu tycker jag ni skärper er, och tar spelet på allvar. En orangutang, två dvärgar, ett troll, tre trollkarlar, tre häxor, fem motståndarhäxor, etc, etc - vad sysslar ni med egentligen!? Varför är listan så kort!?![]()
Nu är det ju såhär, att det finns faktiskt väldigt många karaktärer i de här böckerna! Ska vi få till nåt slags flyt i storyn så behöver jag mins en orangutang på listan, plus att jag egentligen skulle behöva spela med tre-fyra sidor mot varann...
Nu tycker jag ni skärper er, och tar spelet på allvar. En orangutang, två dvärgar, ett troll, tre trollkarlar, tre häxor, fem motståndarhäxor, etc, etc - vad sysslar ni med egentligen!? Varför är listan så kort!?![]()
Det blir så mycket roligare med vin om man inte äter.
Serverar de delfin?
Det ser ju ut att bli ett lämpligt antal för tre sidor.
Åh, nej det där var inte alla sidor! Det finns två factions av älvor (the big bad) och en trupp morrisdansare också. Plus Döden, såklart.![]()
Får någon vara The luggage?Nu är det ju såhär, att det finns faktiskt väldigt många karaktärer i de här böckerna! Ska vi få till nåt slags flyt i storyn så behöver jag minst en orangutang på listan, plus att jag egentligen skulle behöva spela med tre-fyra sidor mot varann...