Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 988
  • Visningar Visningar 68 219
Status
Stängd för vidare inlägg.
Huu:nailbiting:. Det låter väl blodigt för mig !!
Men har ju planer på att man borde kunna köra en speedlek under en träff?:) Leken läggs upp under dagen och sedan blir det täta uppdateringar så leken är slut inom några Tim? Kanske kunde vara nåt ? :) ( och även de som inte hade möjlighet att närvara kan ju iaf leka om man vill ;))

Bara om ulvarna går ut ur rummet samtidigt och planerar sina nästa drag ;)

:nailbiting: Alltså jag var mer inne på en weekend med sjukt god mat, trevligt umgänge och så då och då är det DL och någon stackare får inte vara med och rösta längre. ;)
Haha, läste för snabbt och trodde du skrev "... och någon stackare får inte vara med längre." :p
Då gäller det att hänga kvar, annars får man åka hem... :angel:

I min första lek hade jag rollen "kyckling gullefjun" det glömmer jag aldrig.....:meh:

Kackel i hönsgården hette den
Nä?!:eek:
Det var väl en av mina första lekar som LL, om jag inte minns fel... Jag har haft en hönsgårdslek tidigt iaf. Undrar om det inte till och med var den jag råkade avsluta för tidigt... :o:p

Första leken jag var med och lekte minns jag inte, men första jag läste var @Heulwen LL, tror jag.

Det är väl haken.... Fördel goda i en sådan lek.... :p
"Hm, vem är ond? Kan det vara Q, Mirtai och FiaM som smiter ut ur rummet för att 'röka'?"
Hrumpf jag röker inte * så det så*
dessutom allt prat om leken IRL kommer straffas på lämpligt sätt ( jag har hört att intagande av rusdrycker kan vara rätt avslöjande tex :angel:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 572
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 841
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
18 027
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 130
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Stora shoppingtråden III