Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Däremot kommer jag ihåg vilka som hade de flesta rollerna och också att Denelakabjörnen röstade på mig i DL1 fast jag var ny.....![]()
Jag påminner henne om det då och då...
Du får hålla dig till skogen Q, toaletten är bara för utvalda.Ja så är det ! Hon lyckades ju låsa mig ute så när jag ville *tada* gå på toalettentidigt på morgonkvisten så var det bara hundarna som räddade mig från ett öde värre än man vill tala om
![]()
Jag tänker på något spa. Så de som inte lever kan bada bubbelbad medan de andra teoriarAlltså jag var mer inne på en weekend med sjukt god mat, trevligt umgänge och så då och då är det DL och någon stackare får inte vara med och rösta längre.
![]()
Ja, jag fastnade lite nu... Ganska exakt ett år sen!Alltså åååh! Farligt att läsa gamla lekar.![]()
Jag tänker på något spa. Så de som inte lever kan bada bubbelbad medan de andra teoriar![]()
I min första lek hade jag rollen "kyckling gullefjun" det glömmer jag aldrig.....Själv minns jag inte min första lek! Den var nog för MINST 8 år sedan!
Du får hålla dig till skogen Q, toaletten är bara för utvalda.
det här var nog första gångenJag påminner henne om det då och då...![]()
Huu. Det låter väl blodigt för mig !!
Men har ju planer på att man borde kunna köra en speedlek under en träff?Leken läggs upp under dagen och sedan blir det täta uppdateringar så leken är slut inom några Tim? Kanske kunde vara nåt ?
( och även de som inte hade möjlighet att närvara kan ju iaf leka om man vill
)
Haha, läste för snabbt och trodde du skrev "... och någon stackare får inte vara med längre."Alltså jag var mer inne på en weekend med sjukt god mat, trevligt umgänge och så då och då är det DL och någon stackare får inte vara med och rösta längre.
![]()
Nä?!I min första lek hade jag rollen "kyckling gullefjun" det glömmer jag aldrig.....
Kackel i hönsgården hette den
Det är väl haken.... Fördel goda i en sådan lek....Bara om ulvarna går ut ur rummet samtidigt och planerar sina nästa drag![]()
Hrumpf jag röker inte * så det så*Det är väl haken.... Fördel goda i en sådan lek....
"Hm, vem är ond? Kan det vara Q, Mirtai och FiaM som smiter ut ur rummet för att 'röka'?"
Alternativet är en massa pipande och plingande från alla mobiltelefoner...Det är väl haken.... Fördel goda i en sådan lek....
"Hm, vem är ond? Kan det vara Q, Mirtai och FiaM som smiter ut ur rummet för att 'röka'?"
Det beror väl på hur mycket man tål...Hrumpf jag röker inte * så det så*
dessutom allt prat om leken IRL kommer straffas på lämpligt sätt ( jag har hört att intagande av rusdrycker kan vara rätt avslöjande tex)
Jag tål inte vin vilket jag alltid framhärdar i och numera är bevisat ....Det beror väl på hur mycket man tål...![]()
"Hm, där fick Paddi ett sms... Undrar från vem... Nu svarar hon, undrar till vem.... F*n, bara vibration på den, hörde inte vems det var. Varför sitter ALLA och stirrar i sina telefoner?? Det går ju inte räkna ut vem som är ond..."Alternativet är en massa pipande och plingande från alla mobiltelefoner...![]()