Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 988
  • Visningar Visningar 68 204
Status
Stängd för vidare inlägg.
Har också för mig det. Hedinn hade inte svarat, kollade just efter hennes inlägg i tråden.
Nej, jag hade inte svarat, ville invänta ett besked. Nu ser det dock väldigt mycket ut som jag kan, blir då inte mycket till fysiskt jobb närmsta tiden. Ska bara lära mig att skriva lite snabbare utan att få ont. ;)

Det jag vet är att jag är borta hela söndagen, men går att anpassa DL-tiderna och i värsta fall får jag be nån hoppa in. :)

LL: @Hedinn ?

1. cirkus (lika bra att börja skriva upp sig tänker jag)
2. Ferrari
3. Outofservice
4. quarter4ever
5. Mirtai
6. MikaTela
7. Blacksmithfarm (aviserar dåligt med kvällstid i helgen, kommer givetvis att rösta tidigt och kompensera teoriandet så gott jag kan:))
8. Niyama
9.
10.

Ja, flög av lite illa igår, så ena handen är helt ur funktion andra armen bara halvt. ;)

Å andra sidan är jag mest jätteglad över att huvudet klarade sig, med tanke på hur hjälmen ser ut..!

2rppk6d.jpg

Så ja, LL bör jag kunna vara! Tveksamt om jag ens åker bort på söndag, då jag kom på att syftet är att sitta domarsekreterare och jag i dagsläget inte ens kan greppa en penna. :D

Ja, flög av lite illa igår, så ena handen är helt ur funktion andra armen bara halvt. ;)

Å andra sidan är jag mest jätteglad över att huvudet klarade sig, med tanke på hur hjälmen ser ut..!

2rppk6d.jpg

Så ja, LL bör jag kunna vara! Tveksamt om jag ens åker bort på söndag, då jag kom på att syftet är att sitta domarsekreterare och jag i dagsläget inte ens kan greppa en penna. :D
Det ser ut som om du har haft tur! :eek: Hoppas att du bra efter omständigheterna!

Så vitt jag vet så så här långt så har jag det relativt lugnt, ja förutom de vanliga aktiviteterna på vardagarna, men jag ska sitta hemma och skriva uppsats så jag borde kunna teoria utan problem... :cautious:
LL: @Hedinn ?

1. cirkus (lika bra att börja skriva upp sig tänker jag)
2. Ferrari
3. Outofservice
4. quarter4ever
5. Mirtai
6. MikaTela
7. Blacksmithfarm (aviserar dåligt med kvällstid i helgen, kommer givetvis att rösta tidigt och kompensera teoriandet så gott jag kan:))
8. Niyama
9. Snurrfian
10.

2rppk6d.jpg

Men fy så läskigt! Utan hjälmen hade det nog gått DÅLIGT.
Jag fattar inte att folk törs rida utan hjälm.

Nej, jag hade inte svarat, ville invänta ett besked. Nu ser det dock väldigt mycket ut som jag kan, blir då inte mycket till fysiskt jobb närmsta tiden. Ska bara lära mig att skriva lite snabbare utan att få ont. ;)

Det jag vet är att jag är borta hela söndagen, men går att anpassa DL-tiderna och i värsta fall får jag be nån hoppa in. :)

Precis därför jag valt att inte skriva upp mig än. :angel:

hm vad tror @Hedinn om att lägga upp leken på lördag men första dl söndag ? Bara ett förslag:)
Sedan beror det också på hur många deltagare du behöver för att köra din lek?
Så kan vi som är på träff vara lite sociala också:p Och på söndag ska ju alla hem och nånstans på tåget eller längs vägen har man ju tillfälle att iaf rösta och lägga in något teoriinlägg ?
Annars får vi hålla masken på lördag :D och ta kölappar till toan :laugh:

Skönt att du hade på dig den billigaste livförsäkringen en ryttare kan ha( hjälmen) och att den tog smällen, hade inte velat sett hur ditt huvud skulle sett ut om du inte haft hjälm! ( jag rider alltid med hjälm utom på tävling då det är hatt som gäller)
Inga armar brutna hoppas jag ?
Hoppas du har fått bra smärtstillande så smärtan är uthärdlig :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 498
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 816
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 983
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 099
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka