Håller med!Du bor ju så långt bort?!Det är bara att konstatera att man bor på fel ställe...
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med!Du bor ju så långt bort?!Det är bara att konstatera att man bor på fel ställe...
![]()
![]()
har du lika långt till Karlstad ?Du bor ju så långt bort?!Det är bara att konstatera att man bor på fel ställe...
![]()
![]()
Det är ju ungefär lika långt fast åt andra hållet!har du lika långt till Karlstad ?
Vi träffs ju där med 7/11![]()
aj då ( du bor på fel ställeDet är ju ungefär lika långt fast åt andra hållet!![]()
Om det vore så lättSluta jobba!
Gäller även andra som har den dåliga vanan
Och som sagt - inbjudan är fortfarande öppen - det finns plats runt bordet ännu
Tack @Blacksmithfarm för att du skrev med mig på anmälningslistan!![]()
Nej, jag hade inte svarat, ville invänta ett besked. Nu ser det dock väldigt mycket ut som jag kan, blir då inte mycket till fysiskt jobb närmsta tiden. Ska bara lära mig att skriva lite snabbare utan att få ont.Har också för mig det. Hedinn hade inte svarat, kollade just efter hennes inlägg i tråden.
Helgen - särskilt lördag afton kommer vara lite knepig för alla som är på clinic hos mig![]()
Håller med!![]()
Nej, jag hade inte svarat, ville invänta ett besked. Nu ser det dock väldigt mycket ut som jag kan, blir då inte mycket till fysiskt jobb närmsta tiden. Ska bara lära mig att skriva lite snabbare utan att få ont.![]()
Ja, flög av lite illa igår, så ena handen är helt ur funktion andra armen bara halvt.Skadat dig?
Det ser ut som om du har haft tur!Ja, flög av lite illa igår, så ena handen är helt ur funktion andra armen bara halvt.
Å andra sidan är jag mest jätteglad över att huvudet klarade sig, med tanke på hur hjälmen ser ut..!
![]()
Så ja, LL bör jag kunna vara! Tveksamt om jag ens åker bort på söndag, då jag kom på att syftet är att sitta domarsekreterare och jag i dagsläget inte ens kan greppa en penna.![]()
Tack, det gör jag.Det ser ut som om du har haft tur!Hoppas att du bra efter omständigheterna!
Ja, flög av lite illa igår, så ena handen är helt ur funktion andra armen bara halvt.
Å andra sidan är jag mest jätteglad över att huvudet klarade sig, med tanke på hur hjälmen ser ut..!
![]()
Så ja, LL bör jag kunna vara! Tveksamt om jag ens åker bort på söndag, då jag kom på att syftet är att sitta domarsekreterare och jag i dagsläget inte ens kan greppa en penna.![]()
Nej, jag hade inte svarat, ville invänta ett besked. Nu ser det dock väldigt mycket ut som jag kan, blir då inte mycket till fysiskt jobb närmsta tiden. Ska bara lära mig att skriva lite snabbare utan att få ont.
Det jag vet är att jag är borta hela söndagen, men går att anpassa DL-tiderna och i värsta fall får jag be nån hoppa in.![]()
Precis därför jag valt att inte skriva upp mig än.![]()
Ja, hade jag inte jobbat på söndag kunde jag tagit tåget ned till dig!Du kan få åka med mig, fast du bor väl ännu längre bort än vad jag gör?
Du får ta semester!Ja, hade jag inte jobbat på söndag kunde jag tagit tåget ned till dig!