Bara för det kände jag för att byta avatar :P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara för det kände jag för att byta avatar :P
Ja, flög av lite illa igår, så ena handen är helt ur funktion andra armen bara halvt.
Å andra sidan är jag mest jätteglad över att huvudet klarade sig, med tanke på hur hjälmen ser ut..!
![]()
Så ja, LL bör jag kunna vara! Tveksamt om jag ens åker bort på söndag, då jag kom på att syftet är att sitta domarsekreterare och jag i dagsläget inte ens kan greppa en penna.![]()
min racerkanin är ....
borta![]()
Nu ska du inte bli ledsen! Då får jag dåligt samvete jue... *btw så gör jag nya räcerkaniner just nu, kaninporr i vardagsrummet*
wut?Är det inte dax för @Monstermom att vara med snart? Fast det kanske blir lite mycket med både Monster och q4![]()
Jag tror vi kan spika det, jag måste ju hinna med att planera lite också!Om första dl är söndag kväll så kan jag vara med.![]()
@Habina?Jag tror vi kan spika det, jag måste ju hinna med att planera lite också!Plus att det blir smidigt för min del OM jag blir borta hela söndagen.
Om första dl är söndag kväll så kan jag vara med.![]()
Jag tänker nog ha som regel att man inte får teoria kring en persons aktivitet, för att se hur det funkar.Om första dl är söndagkväll så vill jag bara försvara mig med att jag jobbar 16-20.
Lika bra att skriva det här så ingen börjar teoria om mig i tråden sen.![]()
Jag tänker nog ha som regel att man inte får teoria kring en persons aktivitet, för att se hur det funkar.Jag tycker det ska vara innehållet i det man skriver som ska räknas, inte hur mycket man skriver.
Hm... andra gången jag bli nämnd i en tråd jag inte deltar i. Jag har inte fattat hur lekarna går till.Jag skyller allt på @stjarnhimmel![]()
Du har redan fattat hur lekarna går tillHm... andra gången jag bli nämnd i en tråd jag inte deltar i. Jag har inte fattat hur lekarna går till.
PS. Jag snodda avataren som hämnd. Jävlas man med mig så.![]()
Hur menar du? Tänk på att jag slagit i huvudet.
funkar åt båda håll hoppas jag?
tja OM någon har många inlägg så får det inte anföras som misstänktHur menar du? Tänk på att jag slagit i huvudet.![]()
Hahaha ja, jag sa ju aldrig att det handlade om få inlägg, eller hur?tja OM någon har många inlägg så får det inte anföras som misstänkt
![]()