Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 988
  • Visningar Visningar 67 939
Status
Stängd för vidare inlägg.
:D Leken kanske startar dagen innan du kommer hem... :angel: Jag måste få lite koll på hur mycket plugg det är ett tag fram över innan jag vågar skriva upp mig, just nu känner jag mig rätt korkad när jag försöker läsa in mig på texterna till seminariet imorgon :arghh:
Det tyckte jag också när det gällde en kurs jag läste. Vi chansade vilt, höftade och skrev ett grupparbete med MVG. Jag vet än idag inte vad det handlade om och det visste inte de andra i min grupp heller ;)

Det tyckte jag också när det gällde en kurs jag läste. Vi chansade vilt, höftade och skrev ett grupparbete med MVG. Jag vet än idag inte vad det handlade om och det visste inte de andra i min grupp heller ;)
:D Tack och lov greppar jag vad kursen handlar om men de här två artiklarna på engelska var en aning mer avancerade än vad jag är van att läsa, vi är tre som ska hjälpas åt imorgon innan seminariet så det löser sig nog, dessutom hade jag föreläsning för handledaren idag och hon var helt fantastiskt bra så jag tror att det kommer att blir riktigt intressant! :D Men det kommer nog krävas en hel del tankeverksamhet... :cautious::D

Åh. The Originals.. :love:
Men jag vill inte vara LL själv för en lek med 3 sidor.. :angel: Någon som vill vara med mig isåfall?
Och jag kan inte starta förrän efter helgen isåfall, är på kurs hela helgen..

Hittade konversationen. Den är på 30- nånting sidor. Började bläddra och trillade över:
Dags att sluta drömma, det är bara fantasier.
Men vi struntar i det, vi dansar istället.
Så komigen Leenaa(H), vad skulle vi annars göra?

@LenaH, leksugen? ;):p

Haha, nu hittade jag det. Det var EmmaN!
Young girl, there's no need to feel down.
I said, young girl, pick yourself off the ground.
I said, young girl, 'cause you're in a new town
There's no need to be unhappy.

Young girl, there's a place you can go.
I said, young girl, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to play with our E-M-M-A
It's fun to play with our E-M-M-A

Passar på att hålla tråden lagom upputtad ;)

Nästa låt:
We sit awake
there's an angel
messin up our feed
Does she know
the one we're gonna choose
who we're gonna eat?
Or will we fool her?
Does the angel really read our minds?
So when we're layin in our beds
thoughts running through our heads
And it feels like we have lost
We're eating angels instead

And through it all,
we have ad ourselves a good time
a very fun and good game
So we decided
We're eating Mirtaí tonight.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • kattförsäkring