och jag tyckte att det var precis det hon pekade påJag trodde precis du skrev att namnen inte hade med karaktären att göra, nu får u bestämma dig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
och jag tyckte att det var precis det hon pekade påJag trodde precis du skrev att namnen inte hade med karaktären att göra, nu får u bestämma dig![]()
I väntan på att du ska fotografera en riktig lokala åt mig![]()
asch då......Jag trodde precis du skrev att namnen inte hade med karaktären att göra, nu får u bestämma dig![]()
bevisar väl att dokusåpakaraktärerna är betydligt mer mångbottnade än vad många tror....och jag tyckte att det var precis det hon pekade på![]()
Haha ja , jag kan frivilligt va naken-janne
Om listan blir full så får ju någon såklart starta en lek före mig & SassePushar lite grann för kommande lek igen
LL: ?
1 Blacksmithfarm
2 quarter4ever
3 cirkus
4 Lilltess
5 Artline
6 Mirtai
7
8
9
10
11
12
Om den startar efter helgen kan jag nog vara med
Jag googlade faktiskt Naken-Janne, och man får upp en hel del både ointressanta och intressanta bilderjag vill också vara med (annars är jag typ död eller något ) jag vill bara inte ha en lott i dragningen till att bli Naken-Janne![]()
jissesJag googlade faktiskt Naken-Janne, och man får upp en hel del både ointressanta och intressanta bilder![]()
Inte på Janne i sig dock![]()
För att du inte får upp bilder på rätt Janne?jisses
Note to self: INTE googla Naken-Janne![]()
För tillfället inte intresserad av någon Janne alls öht....För att du inte får upp bilder på rätt Janne?![]()
Artline slant på tangenterna när hon skulle googla på kladdkakerecept."råkade"??![]()
![]()
![]()
Klara kan det härArtline slant på tangenterna när hon skulle googla på kladdkakerecept.![]()
Tror inte det var den sortens kladdiga kaka du tänkte dig?Klara kan det här
![]()
Kommer få mardrömmarTror inte det var den sortens kladdiga kaka du tänkte dig?
![]()