Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 988
  • Visningar Visningar 67 936
Status
Stängd för vidare inlägg.
Det kan jag ju inta avslöja. :angel:

Det kan hon inte - den är anonym :p ;)

see your point

så himla tråkigt att jag inte heller kommer kunna delta vill jag direkt säga, passar illa med tanke på julfirande och upp-packande efter flytt.
Och blir leken inte förräns vid nyår så måste jag passa- är nämligen bortbjuden på fest då och det vet vi ju hur kompatibelt det är med mig och ulvlekar om jag intar alkohol......
så ni kommer få en lugn och skön lek utan en massa inlägg :p

så himla tråkigt att jag inte heller kommer kunna delta vill jag direkt säga, passar illa med tanke på julfirande och upp-packande efter flytt.
Och blir leken inte förräns vid nyår så måste jag passa- är nämligen bortbjuden på fest då och det vet vi ju hur kompatibelt det är med mig och ulvlekar om jag intar alkohol......
så ni kommer få en lugn och skön lek utan en massa inlägg :p

Trist, hade ju sett fram emot det, men ibland ställer ju IRL till det för en. Men det skulle ju vara jäkligt trist om inga gamla spelare kan delta, men förhoppningsvis kanske det kommer ett gäng hungriga nykomlingar som vågar prova på om inga gamla uvar är med :idea:

Orkar inte läsa genom senaste leken men är nyfiken på hur tvillingrollerna som bestod av en god och en ond funkade? Tänkte att det är ju bara för den goda att jaga livet ur den onda och alla vet ju att det från start finns en god som känner till en ond, om jag fattade rätt?

Orkar inte läsa genom senaste leken men är nyfiken på hur tvillingrollerna som bestod av en god och en ond funkade? Tänkte att det är ju bara för den goda att jaga livet ur den onda och alla vet ju att det från start finns en god som känner till en ond, om jag fattade rätt?
Knappast om den goda tvillingen är beroende av den onda för att sia ;) och ulvarna inte sörjer om den onda dör.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 013
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka