Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
alla onda är utanför lyan?Det här är första leken utan lya.....
![]()
nu skrev du allt fel?Tagga mig när det är dags. Den leken måste man ju...... följa.![]()
Och öråd, inga lynchningar eller? (som om det är någon skillnad i praktiken).Öbor @Lobelia öbor........![]()
Det kan jag ju inta avslöja.nu skrev du allt fel?
delta i heter det !![]()
Det kan hon inte - den är anonymnu skrev du allt fel?
delta i heter det !![]()
Om alla är onda utanför lyan vem menar du är god då?alla onda är utanför lyan?Och ska försöka hitta varandra - tja då behövs det nog ingen siare el spion för de goda
![]()
Nu hajar du, men själv tycker jag att plankelementet kommer att bli intressant......Och öråd, inga lynchningar eller? (som om det är någon skillnad i praktiken).
Det kan jag ju inta avslöja.![]()
Det kan hon inte - den är anonym![]()
![]()
inte: alla är onda utanför lyan utan:Om alla är onda utanför lyan vem menar du är god då?
Så du vet min roll innan lekstart?inte: alla är onda utanför lyan utan:
alla onda är utanför lyan
Dvs inte alla som deltar i leken
har du redan börjat leta efter kompisarna![]()
så himla tråkigt att jag inte heller kommer kunna delta vill jag direkt säga, passar illa med tanke på julfirande och upp-packande efter flytt.
Och blir leken inte förräns vid nyår så måste jag passa- är nämligen bortbjuden på fest då och det vet vi ju hur kompatibelt det är med mig och ulvlekar om jag intar alkohol......
så ni kommer få en lugn och skön lek utan en massa inlägg![]()
Så du band inte @LenaH vid en stol och trattade i henne renat som hon påstodTack för den!
mitt minne är att du fixade det rätt bra själv
Knappast om den goda tvillingen är beroende av den onda för att siaOrkar inte läsa genom senaste leken men är nyfiken på hur tvillingrollerna som bestod av en god och en ond funkade? Tänkte att det är ju bara för den goda att jaga livet ur den onda och alla vet ju att det från start finns en god som känner till en ond, om jag fattade rätt?