Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 986
  • Visningar Visningar 56 468
Status
Stängd för vidare inlägg.
Men jag kände igen Nathan Fillion från Castle iallafall :D Och jag älskar honom i den så jag gillar honom automatiskt här också :angel:

a6fbd392b83454e72562569dab9a29f5.jpg

Jag har med sett Castle (är på säsong 7 -finns 8 med) dock de senaste bara på engelska - med text :)

Gillar den serien och det är den senaste jag masskonsumerar , gör ofta så - ser serier i en följd :)
det där med att vänta en vecka mellan varje avsnitt och dessutom riskera att missa ett känns ganska "yesterday" :D
Även jag har därmed ingen koll på Firefly men ska försöka hinna se iaf första dubbelavsnittet. dock fanns det inte ens med engelsk text utan bara engelskt tal , så hoppas jag uppfattar vad de säger ( himla tråkigt ibland att höra så djävulusiskt dåligt :( )

för övrigt insåg jag att jag nog ska bort i morgon kväll å vet inte hur det blir m aktiviteten, ev måste jag rösta tidigt.... :nailbiting:

LL Gabby_Ossi Tema: FIREFLY

1. Bumpo (som behöver en massa distraktion efter att ha flytt för sitt liv)
2. Paddington
3. Habina
4. LenaH (under förutsättning att det inte kommer nån oaviserad omvandling för då hoppar jag över.)
5. fio (under samma förutsättningar som LenaH kommit med ovan).
6. hemlig (men skrik om ni hellre vill ha mig i åskådarlyan)
7. Blacksmithfarm (mobilen vil skriva klackskorna... :cautious::laugh: )
8. Asko (jokern i leken)
9. quarter4ever
10. Ferrari:bump:
11.
12. Snurrfian
13.@bollen__
14.
15.

Jag kom precis hem och känner mig helt utmattad efter veckan. Måste jobba i helgen så tyvärr stryker jag mig. Hänger i åskådarlyan istället.

LL Gabby_Ossi Tema: FIREFLY

1. Bumpo (som behöver en massa distraktion efter att ha flytt för sitt liv)
2. Paddington
3. Habina
4. LenaH (under förutsättning att det inte kommer nån oaviserad omvandling för då hoppar jag över.)
5. fio (under samma förutsättningar som LenaH kommit med ovan).
6. hemlig (men skrik om ni hellre vill ha mig i åskådarlyan)
7. Blacksmithfarm (mobilen vil skriva klackskorna... :cautious::laugh: )
8. Asko (jokern i leken)
9. quarter4ever
10. Ferrari:bump:
11.
12. Snurrfian
13.@bollen__
14.
15.

Jag kom precis hem och känner mig helt utmattad efter veckan. Måste jobba i helgen så tyvärr stryker jag mig. Hänger i åskådarlyan istället.
@Gabby_Ossi

Är precis hemkommen och ska äta mat nu så kommer kanske upp lite sent, håller öppet för anmälningar ett tag till ifall någon mer vill hänga på! :)

jag har både House of Cards och Homeland på värmning.....

Tror det räcker m tre för tillfället, ska jag lägga till ngn ytterligare så får jag nog sluta sova för att hinna med...... :idea:
Aha, kanske är därför jag får sova så lite, jag borde se serierna istället :rofl: House of Cards och Homeland ser jag också :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 357
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 794
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 902
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 045
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Vad har ni för klösträd?