Men jag kände igen Nathan Fillion från Castle iallafallOch jag älskar honom i den så jag gillar honom automatiskt här också
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jag kände igen Nathan Fillion från Castle iallafallOch jag älskar honom i den så jag gillar honom automatiskt här också
![]()
Betalar du mitt mobila bredband medan jag försöker hackigt ta mig igenom serien?![]()
säg inte så, jag vill inte fastna för ngn mer serie förrän jag är klar m Downton.....Avsnitt 2 - check
Jag är fast![]()
Samma här, får nog rösta tidigt imorgon för säkerhets skull ... (som vanligtför övrigt insåg jag att jag nog ska bort i morgon kväll å vet inte hur det blir m aktiviteten, ev måste jag rösta tidigt....![]()
Låter braFinns det intresse för åskådarlya igen?jag kan skapa men inte förren senare ( sitter på telefonen nu..)
Glöm inte bort att det alltid finns en toalett nära digför övrigt insåg jag att jag nog ska bort i morgon kväll å vet inte hur det blir m aktiviteten, ev måste jag rösta tidigt....![]()
@Gabby_OssiLL Gabby_Ossi Tema: FIREFLY
1. Bumpo (som behöver en massa distraktion efter att ha flytt för sitt liv)
2. Paddington
3. Habina
4. LenaH (under förutsättning att det inte kommer nån oaviserad omvandling för då hoppar jag över.)
5. fio (under samma förutsättningar som LenaH kommit med ovan).
6. hemlig (men skrik om ni hellre vill ha mig i åskådarlyan)
7. Blacksmithfarm (mobilen vil skriva klackskorna...)
8. Asko (jokern i leken)
9. quarter4ever
10. Ferrari
11.
12. Snurrfian
13.@bollen__
14.
15.
Jag kom precis hem och känner mig helt utmattad efter veckan. Måste jobba i helgen så tyvärr stryker jag mig. Hänger i åskådarlyan istället.
Återkom när du följer en 8-10 serier!säg inte så, jag vill inte fastna för ngn mer serie förrän jag är klar m Downton.....![]()
jag har både House of Cards och Homeland på värmning.....Återkom när du följer en 8-10 serier!
Mvh har inget lov![]()
Gött detBörjar vara sugen på att vara med igen, men väljer att avvakta lite till.
Och jag ska på bio, beror på när röstningen blirför övrigt insåg jag att jag nog ska bort i morgon kväll å vet inte hur det blir m aktiviteten, ev måste jag rösta tidigt....![]()
Aha, kanske är därför jag får sova så lite, jag borde se serierna iställetjag har både House of Cards och Homeland på värmning.....
Tror det räcker m tre för tillfället, ska jag lägga till ngn ytterligare så får jag nog sluta sova för att hinna med......![]()