Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 986
  • Visningar Visningar 56 462
Status
Stängd för vidare inlägg.
Och då ska jag lägga mig tidigare haha :D men bra att veta!
jag är också normalt en nattuggla, men just denna natten som var så hade jag fullt upp med annat, fick bla bädda om i minstingens säng inte mindre än två ggr inatt efter han spytt ner den ( han sov och vaknade av att han spydde bägge gångerna ) så hade ingen tid över till att sitta på datorn då. bollen___ brukar också kunna vara uppe på nätterna så jag tycker det är många nattugglor med i leken:)
Så om jag överlever så är jag uppe på nätterna för det mesta

jag är också normalt en nattuggla, men just denna natten som var så hade jag fullt upp med annat, fick bla bädda om i minstingens säng inte mindre än två ggr inatt efter han spytt ner den ( han sov och vaknade av att han spydde bägge gångerna ) så hade ingen tid över till att sitta på datorn då. bollen___ brukar också kunna vara uppe på nätterna så jag tycker det är många nattugglor med i leken:)
Så om jag överlever så är jag uppe på nätterna för det mesta
Uuurk, stackars barn! Frågan är väl om du överlever både i leken och irl :crazy: Hoppas att familjen kryar på sig!

Är bollen med i denna lek? Hade jag missat :o:o förlåt bollen!

Om det förresten finns någon som inte kommit med i åskådarlyan än och som istället vill hänga på LL och vara lite assistent eller bara tjöta så skulle det också gå bra :)

Överlever inte så länge i denna lek, flest röster på mig nu till första DL. Kan nån lägga till mig till åskådarlyan istället? :p

Överlever inte så länge i denna lek, flest röster på mig nu till första DL. Kan nån lägga till mig till åskådarlyan istället? :p
Har du kommit med ? Eller ska vi starta en till utröstad - lya för goda i leken ? Tror att det är Max 10 som kan vara med i en konversation även om en moderator fixar den ?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 314
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 793
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 898
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 039
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka