Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
F ö vill jag jättegärna leka men ganska snart för jag får tight i slutet av nästa vecka.
Ond är roligast.Jag har läst en hel del lekar, Buke-stalker som jag är... Vet dock inte om jag vågar leka än. Tänk om jag blir ond i första leken
![]()
Det är ju det bästa för då har du en lya att få stöd av!Jag har läst en hel del lekar, Buke-stalker som jag är... Vet dock inte om jag vågar leka än. Tänk om jag blir ond i första leken
![]()
Ja, det går bra!Vi kan rösta ut dig tidigt![]()
Det är ju det bästa för då har du en lya att få stöd av!![]()
Dentaku - Ett virrigt träd som vajar hit och dit, först god, sen ond och vet inte ett skit.
Jag har läst en hel del lekar, Buke-stalker som jag är... Vet dock inte om jag vågar leka än. Tänk om jag blir ond i första leken
![]()
Förvisso, men man måste luras också![]()
Detta ju det som är roligastDet är jättekul att luras
(lita alltid på cirkus)
du råkade ju vara i en fantastisk lya då
Detta ju det som är roligast
Jag vart ond i min första lek - alla håller mig fortfarande för listig för att onda vann då
Bara att dyka i med ett stort plask och ha KUL !!![]()
Det är jättekul att luras
(lita alltid på cirkus)
Jag håller med !! Och jag tycker så här om den lyandu råkade ju vara i en fantastisk lya då
![]()
Nu har du fått basics rättEn sak har jag allt lärt mig av mitt smygläsande, nämligen att man aldrig kan lita på @cirkus eller @quarter4ever![]()
En sak har jag allt lärt mig av mitt smygläsande, nämligen att man aldrig kan lita på @cirkus eller @quarter4ever![]()
Hmjah vet inte om jag ska bli smickrad eller såradEn sak har jag allt lärt mig av mitt smygläsande, nämligen att man aldrig kan lita på @cirkus eller @quarter4ever![]()
Hmjah vet inte om jag ska bli smickrad eller sårad
![]()