Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om ingen annan känner sig manad skulle jag kunna köra en Firefly-lekBlir inga krångligheter eller specialroller i så fall. Och du får gärna sidekicka om du vill @Mirtai !
Ni får göra upp vem av er som ska ta den här leken!Jag kan som sagt kör en Narnia-lek bara jag får en sidekick som kan sköta pysslet med eventuella lottningar, spionerier och annat dylikt tjafs.
Ni får göra upp vem av er som ska ta den här leken!![]()
Jag funderar på att säga upp mig från jobbet.jag funderar på att hoppa av min kurs![]()
jag funderar på att hoppa av min kurs![]()
För att hinna spela ulvlekar?Jag funderar på att säga upp mig från jobbet.![]()
Nää, för att få tillbaka mitt liv.....För att hinna spela ulvlekar?![]()
Bäst jag sätter igång och pluggar nu så jag vet om jag hinner vara med. Det ser ut som det kan funkaNää, för att få tillbaka mitt liv.....
Men indirekt kan jag ju vara med å leka igen också![]()
![]()
Du har ju varit liiite mer strategisk i ditt val av kurser....Bäst jag sätter igång och pluggar nu så jag vet om jag hinner vara med. Det ser ut som det kan funka![]()
Alltså, jag funderar lite på hur det kan vara så lite. Jag måste liksom ha tagit felDu har ju varit liiite mer strategisk i ditt val av kurser....![]()
Som Paddi säger, det blir ju en bieffekt. Men mest för att det är kaotisktjust nu Och något måste ändras på.För att hinna spela ulvlekar?![]()
Tack detsamma.
ta hand om dig!![]()
Då säger jag som Paddis, ta hand om digSom Paddi säger, det blir ju en bieffekt. Men mest för att det är kaotisktjust nu Och något måste ändras på.
TackDå säger jag som Paddis, ta hand om dig![]()
Tufft av dig att fundera i de banorna! Och jag anar att det är rätt att du gör det.Som Paddi säger, det blir ju en bieffekt. Men mest för att det är kaotisktjust nu Och något måste ändras på.