Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner mig totalt lost när det gäller temat men det brukar ge sig...![]()
Hallå, missade du helt att jag egentligen inte har tid med lekar utan borde plugga? *muttrar hur fixar man netflix då.. **Finns på Netflix, börjar man nu hinner man nästan se hela serien innan leken börjar*![]()
Alltså, det hinner jag inte, jag sitter ju å överkonsumerar Downton Abbey......*Finns på Netflix, börjar man nu hinner man nästan se hela serien innan leken börjar*![]()
Så om jag kanske inte är riktigt lika aktiv den vanligt kan det bero på det...Alltså, det hinner jag inte, jag sitter ju å överkonsumerar Downton Abbey......![]()
Du är tydligen inte ensam om att överkonsumera i Downton Abbey http://www.expressen.se/noje/brendan-coyle-doms-till-boter-efter-rattfylla/Alltså, det hinner jag inte, jag sitter ju å överkonsumerar Downton Abbey......![]()
Jag medJag känner mig totalt lost när det gäller temat men det brukar ge sig...![]()
Jag tre......Jag med![]()
Fyra!Jag tre......![]()
*Finns på Netflix, börjar man nu hinner man nästan se hela serien innan leken börjar*![]()
LL Gabby_Ossi Tema: FIREFLY
1. Bumpo (som behöver en massa distraktion efter att ha flytt för sitt liv)
2. Paddington
3. Habina
4. LenaH (under förutsättning att det inte kommer nån oaviserad omvandling för då hoppar jag över.)
5. fio (under samma förutsättningar som LenaH kommit med ovan).
6. hemlig (men skrik om ni hellre vill ha mig i åskådarlyan)
7. Blacksmithfarm (mobilen vil skriva klackskorna...)
8. Asko (jokern i leken)
9. quarter4ever
10. Ferrari
11. Myrten
12. Snurrfian
13. @bollen__
14.
15.