Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sorry men det funkar inte men jag gillar inte Paradise Hotell och det är svårare att avstå när jag gillar temat.
porslinhästarnas utställning? ( eller vad det nu var?)
Men vi ska inte köra PH-tema....Sorry men det funkar inte men jag gillar inte Paradise Hotell och det är svårare att avstå när jag gillar temat.
Det är hemligtVad blir det för tema då? Så jag vet om jag vill va med eller ej![]()
Det är hemligt
Jag verkar ha fastnat i dokusåpa-träsket, men den här gången får ni skylla på @Habina att ni får stifta närmare bekantskap m våra Svenska Hollywoodfruar.....
![]()
Gillade du inte temat?Vad blir det för tema då? Så jag vet om jag vill va med eller ej![]()
Du glömde att skriva upp dig samtidigtPuttar upp från sidan två...![]()
Har aldrig kollat på hollywoodfruarna, tycker bara de är jobbigaGillade du inte temat?
Kan inte se dig på anmälningslistan
![]()
Det har inte jag gjort hellerHar aldrig kollat på hollywoodfruarna, tycker bara de är jobbiga![]()
haha och vem kan det vara som tagit detta nicket då ?Ah men såklart jag ska vara med !
Utan mig hade aldrig Hollywoodfruar blivit så populärt
Resten är bara avundsjuka gamla haggor som inte har riktig stjärnstatus
bered väg för den enda sanna hollywoodfrun..
![]()
Alltså alla måste ju veta vem jag ärhaha och vem kan det vara som tagit detta nicket då ?![]()
alltsåAlltså alla måste ju veta vem jag är
Oh Gud, vad jag är snygg. Jag tycker synd om alla brunetter, jag skulle hellre ta livet av mig än att vara brunett, det är ju helt ute.