Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag kan tänka mig att vara med men jag har också en hel massa som hindrar mig just nu så det passar bättre lite senare helt enkelt. Om det hänger bara på en enda deltagere så hakar jag på , annars passar det mig bättre efter nästa söndagLL: Bumpo (men det blir utan tema eftersom jag inte har fantasi nog att få ihop spännsnde uppdateringar)
1. hemlig
2.
3. Mirtai
4. Snurrfian om första dl är tidigast fredag 4/3
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
Jag måste tyvärr stryka mig, nästa vecka är det fullt upp, sedan ska jag tävlaoch sedan är det Gbg horse show...
Du kan ju skriva upp dig på två platser när du har tid, som kompensation liksomjag kan tänka mig att vara med men jag har också en hel massa som hindrar mig just nu så det passar bättre lite senare helt enkelt. Om det hänger bara på en enda deltagere så hakar jag på , annars passar det mig bättre efter nästa söndag![]()
it never happens to meDu kan ju skriva upp dig på två platser när du har tid, som kompensation liksom![]()
Du kan ju skriva upp dig på två platser när du har tid, som kompensation liksom![]()
Den mågot skitsofrena Q..it never happens to me
it never happens to me
nopeDen mågot skitsofrena Q..
Undrar när vi går se leken m bara Q och alla hennes alteregon som deltagarenope
I
Me
& Myyself
( and the rest you bastrards![]()
never happens to meUndrar när vi går se leken m bara Q och alla hennes alteregon som deltagare
![]()
Samma lek som den där alla är goda.Undrar när vi går se leken m bara Q och alla hennes alteregon som deltagare
![]()
hm vem fan är Lena?LL: Bumpo
1. hemlig
2. Paddington (kommer inte vara lika aktiv som jag har varit tidigare)
3. Mirtai
4. Snurrfian
5. Lena
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
Nu har jag jobbat helg så nästa vecka känns mer ulvleksvänlig!![]()
Det är mitt nya anonyma nick...
såyeah
right
![]()