Trororor atottot dodu momisossosadode nonågogrora bobokoksostotävoveror i qoquarortoterorfofororevoveror... Eller qoquarortoteror4evoveror (hur gör man med siffror??)@Boblolacockoksosmomtothohfofarormom - Dodu äror enon momycockoketot sosjojukok momänonnonisoskoka!
Momenon omom @qoquarortoterorfofevoveror soskokrorivoveror popå rorövovarorsospoproråkok hoharor jojagog kokanonsoskoke cochohanonsos atottot loläsosa hohenonnonesos inomlolägogog!
Efter en annan annan tråd blev jag sugen på att återuppliva barndomen och ha en lek på Windy-tema.![]()
Jojagog lolovovadode joju atottot övoversosätottota mominona inonlolägoggog...Jag kommer INTE leka i den leken @Blacksmithfarm.Jag har det nog kämpigt med att läsa vanlig textmassa. Även om min hjärna snabbt översätter från rövarspråket.
![]()
Hohahoha (jojagog totyckokeror atottot dodetot roräckokeror omom RORÖSOSTOT-inonlolägoggogenon äror popå rorlvovarorsospoproråkoketot, momenon dodetot bobloliror sosvovårortot atottot rorösostota i sosisostota mominonutotenon.......
![]()
Dodagogenonsos gogapopsoskokroratottot.Läsa? Den största utmaningen blir väl att skriva. Gärna från telefonen vilket blir den slutgiltiga hämnden på autocorrect!