Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
dodu hohörordode rorätottot, momenon totänonkoktote fofelol.... :p ;)
joja joja
wowhohatot wowhohatotevoveror:p
momenon omom momanon soskoka poproratota fofärorgogeror i momelollolenon ( egog euroru vovisosionon ) soså äror dodetot tothohe Gogrorey popeopoplole sosomom äror dodetot jojagog aloldodrorigog kokomommomeror atottot goglolömommoma...

sosedodanon atottot jojagog hoharor anondodrora totanonkokaror totilollol (MomRor ) Gogrorey....
:angel:

äror dodetot dodärorfoferor dodetot bobloliror dodubobboblola inonlolägoggog :p:D
Ajojjojemomänon Qoq4. Elolloleror atottot jojagog vovaror sosvovinontotrorötottot ocochoh foflolasoshohbobacockokigog. Momenon sosvovårortot atottot vovarora dodetot nonäror enon soskokroeivoveror popå rorövovarorsospoproråkoketot.

efter allt poppande och lollande så är det dags att väcka upp denna igen ;)

LL: ?
tema:?
1 Loons
2 Habina
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12

13. Squie - i lyan som läsare. :D

@Squie du kanske kan få vara med en Gos istället? Oftast spelar man ju själv som god så skulle du bli god första leken kan det bli svårt om man praoat i lyan ;)

@Squie du kanske kan få vara med en Gos istället? Oftast spelar man ju själv som god så skulle du bli god första leken kan det bli svårt om man praoat i lyan ;)

Gos? Ska jag gosa med någon???? ;) Eller menar du "god"?

Lyan är kul o läsa för att få en helhetsbild av intrigerna. Kan erkänna att det är skitkul. :D

efter allt poppande och lollande så är det dags att väcka upp denna igen ;)

LL: ?
tema:?
1 Loons
2 Habina
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12

13. Squie - i lyan som läsare. :D
Om ingen annan känner sig manad så filar jag och @Artline och @bollen__ på en Mio Min Mio Lek
:)
och vill nån annan vara LL innan oss så är det bara att hojta . Vi har en del vilda idéer att fundera över :angel:
Tills vidare bjuder jag på en melodi som för mig är så himla stark och kan vara en av Ulvaeus och Anderssons mest okända låtar? ;)
Och så Karin Glennmark som dessutom kan vara en av de mest underskattade sångerskorna i Sverige ?
och så den internationella varianten :)

Senast ändrad:
Jag är sugen men har en dam som gått 12 dagar över och håller på sig. Haft 2-3 nätter (under en 3v period:yuck:) då man som varit 100% :love:att nu kommer den men icke...:banghead:
och känner mig en aningen splittrad....:rofl::arghh::meh:

Älskar ju Mio Min Mio :love:

Ajojjojemomänon Qoq4. Elolloleror atottot jojagog vovaror sosvovinontotrorötottot ocochoh foflolasoshohbobacockokigog. Momenon sosvovårortot atottot vovarora dodetot nonäror enon soskokroeivoveror popå rorövovarorsospoproråkoketot.

tur att det andra gick över..... ;):angel:
Fick inte med citatet :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 935
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 842
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Förslag på passande matskål?
  • Akvarietråden V
  • Torrfoderdjungeln..