Paddington
Trådstartare
dodu hohörordode rorätottot, momenon totänonkoktote fofelol....hohörordode jojagog boblolå ?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
dodu hohörordode rorätottot, momenon totänonkoktote fofelol....hohörordode jojagog boblolå ?![]()
joja jojadodu hohörordode rorätottot, momenon totänonkoktote fofelol....![]()
För att du har bristande kunskaper i isländska?varför får jag en känsla av att rövarspråket är nära besläktat med isländska??![]()
För att du har bristande kunskaper i isländska?
dodu hohörordode rorätottot, momenon totänonkoktote fofelol....![]()
blådåre !!!!! blå blå blå!!RobinsonRobban strikes again.![]()
Ajojjojemomänon Qoq4. Elolloleror atottot jojagog vovaror sosvovinontotrorötottot ocochoh foflolasoshohbobacockokigog. Momenon sosvovårortot atottot vovarora dodetot nonäror enon soskokroeivoveror popå rorövovarorsospoproråkoketot.äror dodetot dodärorfoferor dodetot bobloliror dodubobboblola inonlolägoggog![]()
eller för att bägge två blir helt obegripliga när man pratar fortFör att du har bristande kunskaper i isländska?
@Squie du kanske kan få vara med en Gos istället? Oftast spelar man ju själv som god så skulle du bli god första leken kan det bli svårt om man praoat i lyan![]()
Gos? Ska jag gosa med någon????Eller menar du "god"?
Lyan är kul o läsa för att få en helhetsbild av intrigerna. Kan erkänna att det är skitkul.![]()
Om ingen annan känner sig manad så filar jag och @Artline och @bollen__ på en Mio Min Mio Lekefter allt poppande och lollande så är det dags att väcka upp denna igen
LL: ?
tema:?
1 Loons
2 Habina
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13. Squie - i lyan som läsare.![]()
Ajojjojemomänon Qoq4. Elolloleror atottot jojagog vovaror sosvovinontotrorötottot ocochoh foflolasoshohbobacockokigog. Momenon sosvovårortot atottot vovarora dodetot nonäror enon soskokroeivoveror popå rorövovarorsospoproråkoketot.
när man är med i leken så kommer deJag är sugen men har en dam som gått 12 dagar över och håller på sig. Haft 2-3 nätter (under en 3v period) då man som varit 100%
att nu kommer den men icke...
och känner mig en aningen splittrad....
Älskar ju Mio Min Mio![]()
eller så går de 374 dygnnär man är med i leken så kommer de![]()
eller så går de 374 dygn![]()