och eftersom även jag inser EM-fotbollens storhet så kan jag lova att inga DLs kommer att störa fotbollstittandet ?( De andra LL har ingen talan i just detta fallet
)
HURRA!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
och eftersom även jag inser EM-fotbollens storhet så kan jag lova att inga DLs kommer att störa fotbollstittandet ?( De andra LL har ingen talan i just detta fallet
)
Men det har jag !Fotboll?tider för sånt har jag ingen koll på.
Fotboll?tider för sånt har jag ingen koll på.
Har du frågor så är det bara att fråga på till oss LLJag kommer inte kunna vara så aktiv på söndag, har inte tillgång till internet (varkens på dator eller mobil) större delen av dagen, men efter det är det inga problem (vad jag vet nu)
![]()
Åh, det hade varit lite kul faktiskt (om inte annat så förvirrar jag ju alltid typ hälften av alla deltagare
Kanske en annan lek i sommar kommer funka bättre?Åh, det hade varit lite kul faktiskt (om inte annat så förvirrar jag ju alltid typ hälften av alla deltagare), men just nu har jag fullt upp ändå tyvärr
![]()
ojoj håller tummarna för att det reder ut sig !!Flaggar att jag kan vara lite frånvarande på grund av inte en helt lätt fölning och eftervård av bäbis och mamma Bilder och mer info kommer när jag sovit...![]()