Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL: förmodligen @Madalitso och @Derring-Do, om ingen annan vill?

1. Habina
2. quarter4ever :angel::o;)
3. Hedinn (de kommande helgerna är det bara ena dagen jag har dåligt med tid, så borde funka bra :D)
4. Illiana (Aka Mumorsan)
5. Snurrfian Den här veckan har jag gott om tid, nästa vecka och framåt har jag antagligen bara tid på kvällarna. :D
6. hemlig (om det blir denna vecka varnar jag för låg aktivitet onsdag-fredag dock)
7. fio
8. @bollen__
9.
10.
11.
12.

Kan vi sparka igång det här snart? Jag sitter och skriver och vill ha något annat att göra...:angel: Även om det bästa vore att jag skrev ordentligt... :angel:

Tanken är att det ska komma med en lite udda roll, annars mest ganska vanliga. Jag föredrar flera lite svagare specialroller framför ett fåtal starka, så det är vad jag satsar mot (så får vi se om jag lyckas :cautious:). Jag kan iallafall garantera att det inte blir några plötsliga omvandlingar av tvillingar, det är inte min grej. :D
Det låter bra! Jag föredrar när det är "enklare" roller med, så inte folk sitter på ett helt facit efter halva leken.

Det låter bra! Jag föredrar när det är "enklare" roller med, så inte folk sitter på ett helt facit efter halva leken.
Jag vill dock lägga in en brasklapp här, jag har aldrig varit LL förut och har således svårt att bedöma hur utfallet kan tänkas bli och vad som är lagom mycket info, så även om jag försöker hejda en del av @syrrans idéer finns det ju en risk att vi tar med lite för mycket "roligheter". :o
(När det börjar närma sig lekstart och vi fått ihop en något mer komplett rollista tänkte jag se om @Myrten eller någon annan rutinerad lekledare kan tänka sig att ta en titt för att se om balansen verkar rakt uppåt väggarna.)

Jag vill dock lägga in en brasklapp här, jag har aldrig varit LL förut och har således svårt att bedöma hur utfallet kan tänkas bli och vad som är lagom mycket info, så även om jag försöker hejda en del av @syrrans idéer finns det ju en risk att vi tar med lite för mycket "roligheter". :o
(När det börjar närma sig lekstart och vi fått ihop en något mer komplett rollista tänkte jag se om @Myrten eller någon annan rutinerad lekledare kan tänka sig att ta en titt för att se om balansen verkar rakt uppåt väggarna.)
Vad har ni tänkt för DL-tider?

LL: förmodligen @Madalitso och @Derring-Do, om ingen annan vill?

1. Habina
2. quarter4ever :angel::o;)
3. Hedinn (de kommande helgerna är det bara ena dagen jag har dåligt med tid, så borde funka bra :D)
4. Illiana (Aka Mumorsan)
5. Snurrfian Den här veckan har jag gott om tid, nästa vecka och framåt har jag antagligen bara tid på kvällarna. :D
6. hemlig (om det blir denna vecka varnar jag för låg aktivitet onsdag-fredag dock)
7. fio
8. @bollen__
9. cirkus - kan bara vara med om leken startar jättesnart
10.
11.
12.

Vad önskas? Blir nog enklast om vi har dagDL tidigast kl 21, men i övrigt kan vi nog vara rätt flexibla utifrån vad som passar folk bäst (eller vad säger du, @pluggfia?).
Vill ni helst ha nattDL samma kväll eller nästa morgon?

Jag kan som sagt inte vara uppkopplad senare än 21, däremot går det förstås utmärkt att ha det senare, men utan att förvänta sig att jag skriver något då. :)

Vad önskas? Blir nog enklast om vi har dagDL tidigast kl 21, men i övrigt kan vi nog vara rätt flexibla utifrån vad som passar folk bäst (eller vad säger du, @pluggfia?).
Vill ni helst ha nattDL samma kväll eller nästa morgon?

Tidigast kl. 21 för dagDL låter bra. Ska vi ha nattDL morgon efter så får den antingen vara supertidigt (innan 06.30) eller så får @Derring-Do vara beredd på att vara tvungen att ta den på egen hand vissa dagar :)

kanske kan @Paddington kolla annars ? verkar ju som många är på g och vill att leken helst ska starta så snabbt som möjligt? Fast å andra sidan behöver vi väl ett par anmälningar till för det?
japp, jag kan kika på den oxå om ni vill @Derring-Do :) - men jag har ingen möjlighet att vara medhjälpare under själva leken, har lite för mycket om mig och kring mig kommande veckor.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 189
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 758
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 843
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 019
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?
  • Akvarietråden V