Tack! Då vågar jag nog skriva upp migjag kan vara din påminnare på fb oavsett din sida ( och min )![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Då vågar jag nog skriva upp migjag kan vara din påminnare på fb oavsett din sida ( och min )![]()
Det låter bra! Jag föredrar när det är "enklare" roller med, så inte folk sitter på ett helt facit efter halva leken.Tanken är att det ska komma med en lite udda roll, annars mest ganska vanliga. Jag föredrar flera lite svagare specialroller framför ett fåtal starka, så det är vad jag satsar mot (så får vi se om jag lyckas). Jag kan iallafall garantera att det inte blir några plötsliga omvandlingar av tvillingar, det är inte min grej.
![]()
Jag vill dock lägga in en brasklapp här, jag har aldrig varit LL förut och har således svårt att bedöma hur utfallet kan tänkas bli och vad som är lagom mycket info, så även om jag försöker hejda en del av @syrrans idéer finns det ju en risk att vi tar med lite för mycket "roligheter".Det låter bra! Jag föredrar när det är "enklare" roller med, så inte folk sitter på ett helt facit efter halva leken.
Vad har ni tänkt för DL-tider?Jag vill dock lägga in en brasklapp här, jag har aldrig varit LL förut och har således svårt att bedöma hur utfallet kan tänkas bli och vad som är lagom mycket info, så även om jag försöker hejda en del av @syrrans idéer finns det ju en risk att vi tar med lite för mycket "roligheter".
(När det börjar närma sig lekstart och vi fått ihop en något mer komplett rollista tänkte jag se om @Myrten eller någon annan rutinerad lekledare kan tänka sig att ta en titt för att se om balansen verkar rakt uppåt väggarna.)
Vad önskas? Blir nog enklast om vi har dagDL tidigast kl 21, men i övrigt kan vi nog vara rätt flexibla utifrån vad som passar folk bäst (eller vad säger du, @pluggfia?).Vad har ni tänkt för DL-tider?
för min del går det bra precis hursom med båda DL -tiderna - kan oavsett när de blirVad önskas? Blir nog enklast om vi har dagDL tidigast kl 21, men i övrigt kan vi nog vara rätt flexibla utifrån vad som passar folk bäst (eller vad säger du, @pluggfia?).
Vill ni helst ha nattDL samma kväll eller nästa morgon?
Vad önskas? Blir nog enklast om vi har dagDL tidigast kl 21, men i övrigt kan vi nog vara rätt flexibla utifrån vad som passar folk bäst (eller vad säger du, @pluggfia?).
Så då vill du ha nattDL morgonen efter?Jag kan som sagt inte vara uppkopplad senare än 21, däremot går det förstås utmärkt att ha det senare, men utan att förvänta sig att jag skriver något då.![]()
Så då vill du ha nattDL morgonen efter?
kanske kan @Paddington kolla annars ? verkar ju som många är på g och vill att leken helst ska starta så snabbt som möjligt? Fast å andra sidan behöver vi väl ett par anmälningar till för det?@Derring-Do - Myrten är i Egypten med långsam och osäker Internetuppkoppling t o m söndag. Så om leken startar innan dess har jag svårt att kolla.
Vad önskas? Blir nog enklast om vi har dagDL tidigast kl 21, men i övrigt kan vi nog vara rätt flexibla utifrån vad som passar folk bäst (eller vad säger du, @pluggfia?).
japp, jag kan kika på den oxå om ni vill @Derring-Dokanske kan @Paddington kolla annars ? verkar ju som många är på g och vill att leken helst ska starta så snabbt som möjligt? Fast å andra sidan behöver vi väl ett par anmälningar till för det?
Om man önskar så deltar man ?Om jag får önska så inte dagDL senare än 21, nattDL spelar mindre roll.