Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Absolut, det är iofs inte riktigt en önskan utan tyvärr snarare ett villkor. :o :crazy:

Jag känner mig själv och vet att jag inte kan bryta före DL.
Jag tror att ni är två om det önskemålet ( DL senast 21 och nattDL spelar ingen roll eller hur @Habina ?) och att @Mini-Do även sagt att det ska funka ? Har jag missat någons önskemål så ber jag om ursäkt på förhand

Senast ändrad:
Sedan undrar jag om inte @Blacksmithfarm kanske vill vara med ?
Samt @Gabby_Ossi :)?
Och kanske @Sasse har tid efter flytten nu ?
Och @Mirtai förstås :heart
Samt @Ferrari !! ( saknar min racer-kanin ;))
Och @Niyama kanske känner sig sugen på att leka också? Om du nu inte är involverad i LLmentor rollen istället ?

Nu taggade du för många :p (jag fick ingen notis om taggningen). Jo, jag är lite sugen men det låter lite osäkert med rollerna, jag är inte så road av lekar där det händer massa oförutsedda grejer eller där det är så mycket information i omlopp så man inte behöver tänka överhuvudtaget.

LL: @the great doers

1. Habina
2. quarter4ever :angel::o;)
3. Hedinn (de kommande helgerna är det bara ena dagen jag har dåligt med tid, så borde funka bra :D)
4. Illiana (Aka Mumorsan)
5. Snurrfian Den här veckan har jag gott om tid, nästa vecka och framåt har jag antagligen bara tid på kvällarna. :D
6. hemlig (om det blir denna vecka varnar jag för låg aktivitet onsdag-fredag dock)
7. fio
8. bollen__
9. cirkus - kan bara vara med om leken startar jättesnart
10. @LenaH om DL är senast kl 21
11.
12.
13.
14.

;)
Så nu får @Stora-Do & @Mini-Do sätta fart:D

Senast ändrad:
Nu taggade du för många :p (jag fick ingen notis om taggningen). Jo, jag är lite sugen men det låter lite osäkert med rollerna, jag är inte så road av lekar där det händer massa oförutsedda grejer eller där det är så mycket information i omlopp så man inte behöver tänka överhuvudtaget.
Äsch då - tur du har koll ändå :D

Absolut, det är iofs inte riktigt en önskan utan tyvärr snarare ett villkor. :o :crazy:

Jag känner mig själv och vet att jag inte kan bryta före DL.
Om du anmäler dig kan jag lova dagDL kl. 21 alla dagar utom måndagar. Måndagar är jag och @lillan på träning och klockan hinner bli minst 22 innan vi hunnit hem och lastat ur hästarna, så då får ni antingen finna er i senarelagd DL eller så får vi hitta en temporär LL-standin som kan köra uppdateringen.

Om du anmäler dig kan jag lova dagDL kl. 21 alla dagar utom måndagar. Måndagar är jag och @lillan på träning och klockan hinner bli minst 22 innan vi hunnit hem och lastat ur hästarna, så då får ni antingen finna er i senarelagd DL eller så får vi hitta en temporär LL-standin som kan köra uppdateringen.
Det är lååångt till måndag :angel:
Jag kan ha hunnit käka @LenaH tiils dess ( och @Habina med ) eller för den delen lynchat dem
:p
Eller så gör de detsamma mot mig :angel::idea:

Aaaw. Kaninavatar kan det bli när jag tröttnar på hunden ;).

Men kör på, skriv upp mig. Men jag är ringrostig och har en amningshjärna deluxe så ja.. hehe

*flätar håret och inväntar instruktioner Q* :wink:

Men kör på, skriv upp mig. Men jag är ringrostig och har en amningshjärna deluxe så ja.. hehe

Ohhh. Minikaninen :love:

Jag gör som du säger och beordrar dig rakt in på listan !!
Nu!!!:devil:

Och varför tog den inte med ditt inlägg i en sån där citatgrej för @quarter4ever ... jag tryckte ju på svara, då brukar det komma med. Som det gjorde nu..

LL: @the great doers

1. Habina
2. quarter4ever :angel::o;)
3. Hedinn (de kommande helgerna är det bara ena dagen jag har dåligt med tid, så borde funka bra :D)
4. Illiana (Aka Mumorsan)
5. Snurrfian Den här veckan har jag gott om tid, nästa vecka och framåt har jag antagligen bara tid på kvällarna. :D
6. hemlig (om det blir denna vecka varnar jag för låg aktivitet onsdag-fredag dock)
7. fio
8. bollen__
9. cirkus - kan bara vara med om leken startar jättesnart
10. @LenaH om DL är senast kl 21
11. @Ferrari ( marsch in i röda rummet :mad: man ska lyda när master kallar :sneaky:)
12.
13.
14

Det är ju olika vad man lägger i orden, men det blir inga oförutsedda grejor om du med det menar saker som inte framgår ur rollbeskrivningarna att det kan hända, och inga onda som blir goda eller tvärt om. Och tanken är att infon ska bli ganska begränsad och hyfsat spridd, så ingen sitter på facit. Men det kanske är skillnad på vad vi noobs räknar som lite info och vad ni gamla rävar som fattar allt direkt och kan se en hint på fyra mils håll tycker. :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 189
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 758
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 843
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 019
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?
  • Akvarietråden V