Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då är alla onda...![]()
![]()
Habinapost: 17778803 skrev:
hemligpost: 17778803 skrev:Olika ulvgrupper som käkar varandra![]()
App app! Ni får ju inte sno den idén jag suttit och grunnat på sedan en tid tillbaka, men inte kunnat genomföra änHabinapost: 17778803 skrev:Det här blir bara bättre och bättre hör jag...![]()
App app! Ni får ju inte sno den idén jag suttit och grunnat på sedan en tid tillbaka, men inte kunnat genomföra än![]()
Jag kommer att dra igång en hyfsat normal lek ikväll om du är intresserad att prova påDå är det bättre att vänta tills det är mindre speciellt då kanske
Dubbelnlck låter svårt och jag känner ju inte till några mer än att jag läst nån lek
Kanske bättre att jag väntar till en mer normal lek
men du hade inte du @IsabelAdrian som nick förresten?Haha, ja men det är nog ingen hollywoodfru![]()
Så hette hon (jag)
Jag har förseglat ett kuvert där jag skrivit vilka som är ulvarna. Eftersom jag redan har koll på allt kommer jag inte vara så jätte-aktiv. Det är ju älgjakt också.
Så ni vet.
Oj jag som bara hunnit packa en bikini än så länge.jag ger eventuella eftersläntrare ytterligare 30min innan premiären för Hollywoodfruar går av stapeln![]()