Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det vore kanske en idé! Jag pallar dock inte hålla i en sådan iom att jag aldrig ens lekt i en, men om nån annan är sugen på att va LL- Sasse?- så står jag gärna över denna gång o kör en mer klassisk lek gången efter istället :) Vore ju roligare för er på listan om den kom igång snart!
för min del gör det inte så mycket om den kommer igång tidigast på söndag eller efter helgen
Imorgon har jag date på dagen (:bump::love:) och sedan åker jag iväg hela helgen

Det vore kanske en idé! Jag pallar dock inte hålla i en sådan iom att jag aldrig ens lekt i en, men om nån annan är sugen på att va LL- Sasse?- så står jag gärna över denna gång o kör en mer klassisk lek gången efter istället :) Vore ju roligare för er på listan om den kom igång snart!
Visst - om alla är för dubbelnick, temalöst och med start tidigast söndag kväll, så kan jag vara LL. Jag har dock julfest den 8 december, så den dagen får vi antingen hoppa över eller ta extremt tidig DL (typ vid 16).

Jag har lite brist på tid nu innan jul, så jag gör det bara om alla verkligen vill. Annars får Lenis gärna hålla sin lek till lucia ;)

Visst - om alla är för dubbelnick, temalöst och med start tidigast söndag kväll, så kan jag vara LL. Jag har dock julfest den 8 december, så den dagen får vi antingen hoppa över eller ta extremt tidig DL (typ vid 16).

Jag har lite brist på tid nu innan jul, så jag gör det bara om alla verkligen vill. Annars får Lenis gärna hålla sin lek till lucia ;)
Dubbelnick blir nog lite för mycket för mig :o.

Jag är på vad som så jag anpassar mig efter er :)

För övrigt måste jag säga att jag gillar att du håller igång uggletemat!

Shiiiit, det är ju INGEN ORDNING på er! Här är jag borta blott ett år eller så, och redan förfaller det! :mad: ...Listan ska alltid vara på sista sidan i tråden vet ni väl? :angel:;):D:D

LL Lenis

1. quarter4ever
2. cirkus
3. FiaM (lite beroende på när det börjar och hur många som anmäler sig)
4. Snurrfian Inte helt säker på hur mycket tid jag faktiskt kommer att ha, men jag ska pendla en hel del med tåg framöver så då borde jag få lite tid. :D
5. Mammas (ej på dubbelnick)
6. hemlig
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.

Shiiiit, det är ju INGEN ORDNING på er! Här är jag borta blott ett år eller så, och redan förfaller det! :mad: ...Listan ska alltid vara på sista sidan i tråden vet ni väl? :angel:;):D:D

LL Lenis

1. quarter4ever
2. cirkus
4. Snurrfian Inte helt säker på hur mycket tid jag faktiskt kommer att ha, men jag ska pendla en hel del med tåg framöver så då borde jag få lite tid. :D
6. hemlig
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
:D Men så bra att du styr upp det!:p:laugh::up:

Kul att du vill vara med igen! :)

LL Lenis

1. quarter4ever
2. cirkus
6. hemlig
7. Ferrari
8.
9.
10.
11.
12.
13.

Sen får vi väl se om min mycket krävande bebis håller med mig men det lär vi väl märka :p, redan nu när jag skriver detta så rycker han i mina armar och gnäller argt för att jag inte roar honom :grin:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 362
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 795
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 904
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 047
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka