Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL Lenis

1. quarter4ever
2. cirkus
3. FiaM (lite beroende på när det börjar och hur många som anmäler sig)
4. Snurrfian Inte helt säker på hur mycket tid jag faktiskt kommer att ha, men jag ska pendla en hel del med tåg framöver så då borde jag få lite tid. :D
5. Mammas (ej på dubbelnick)
6. hemlig
7. Ferrari
8.
9.
10.
11.
12.
13.

@Sasse när ska du skriva upp dig? :D

LL Lenis

1. quarter4ever
2. cirkus
4. Snurrfian Jag är hemma och tenta plugga kommande vecka så jag har all tid i världen. :angel:
6. hemlig
7. Ferrari
8.
9.
10.
11.
12.
13.

Efter att ha bedrivit seriös @Myrten spaning idag på hundmässan tillsammans med @Paddington och @Lobelia så tror vi att det var i C26 hon fanns - men vår finurliga taktik att snacka bakom ringsekreterarna om alla bukenick som var där - ganska högt :p, utan att få napp så gick vi bet .:laugh:

Så tycker att Myrten kan vara med att leka istället - det kan ju bli legendernas lek:)- vore ju jättekul!
(även att @Sasse mfl av er andra gamla rävar som inte leker så mycket längre borde kunna vara med -om tid finnes ;) )
@Habina kan väl kanske också`?

Jag är lite leksugen som ni märker nu när jag inte har någon date förrän på lördag igen och inte är bortrest längre :angel:

Efter att ha bedrivit seriös @Myrten spaning idag på hundmässan tillsammans med @Paddington och @Lobelia så tror vi att det var i C26 hon fanns - men vår finurliga taktik att snacka bakom ringsekreterarna om alla bukenick som var där - ganska högt :p, utan att få napp så gick vi bet .:laugh:

Så tycker att Myrten kan vara med att leka istället - det kan ju bli legendernas lek:)- vore ju jättekul!
(även att @Sasse mfl av er andra gamla rävar som inte leker så mycket längre borde kunna vara med -om tid finnes ;) )
@Habina kan väl kanske också`?

Jag är lite leksugen som ni märker nu när jag inte har någon date förrän på lördag igen och inte är bortrest längre :angel:

Nä, jag har tyvärr fortfarande fullt upp med skadad häst. :(

Jag kommer ha liiite svårt att leka i helgen - dels är det westernkurs som jag är clinicansvarig för och dels har jag date två ggr om på lördagen :love: ( dock med samma karl :D)
Ska ha både på tu man hand möte under dagen :angel: och sedan ska vi faktiskt gå ut och dricka öl på stan på kvällen också:p
Så eftersom det var lucia till veckan och det var väl iaf någon ( @Idahoe ?) som skulle kunna närmare lucia så för min del gör det inte så mycket om leken inte startar förrän typ på måndag:cool:
Men kommer den igång tidigare så kommer jag inte dra mig ut men då varnar jag för en mycket oaktiv Q mot normala fall;)

Jag kommer ha liiite svårt att leka i helgen - dels är det westernkurs som jag är clinicansvarig för och dels har jag date två ggr om på lördagen :love: ( dock med samma karl :D)
Ska ha både på tu man hand möte under dagen :angel: och sedan ska vi faktiskt gå ut och dricka öl på stan på kvällen också:p
Så eftersom det var lucia till veckan och det var väl iaf någon ( @Idahoe ?) som skulle kunna närmare lucia så för min del gör det inte så mycket om leken inte startar förrän typ på måndag:cool:
Men kommer den igång tidigare så kommer jag inte dra mig ut men då varnar jag för en mycket oaktiv Q mot normala fall;)

Det ser nog lugnt ut över helgen om det inte rasslar in anmälningar typ imorrn :) och isf kanske vi kan ha 1a DL på söndagen eller så. Så dejta på du ;)

LL Lenis

1. quarter4ever
2. cirkus
4. Snurrfian Jag är hemma och tenta plugga kommande vecka så jag har all tid i världen. :angel:
6. hemlig
7. Ferrari
8. Idahoe (Om första DL är tidigast lördag, och med reservation för att jag har kvällsmöten måndag & tisdag, så kommer i så fall behöva rösta tidigt)
9.
10.
11.
12.
13.

LL Lenis

1. quarter4ever
2. cirkus
3.
6. hemlig
7. Ferrari
8. Idahoe (Om första DL är tidigast lördag, och med reservation för att jag har kvällsmöten måndag & tisdag, så kommer i så fall behöva rösta tidigt)
9.
10.
11.
12.
13.

Jag har fått lite för mycket annat att tänka på så jag måste tyvärr hoppa av. Återkommer om det lugnar ner sig innan lekstart.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 352
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 794
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 902
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 045
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka