Ta det inte så hårt, jag kan gilla någon utan att lita på den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta det inte så hårt, jag kan gilla någon utan att lita på den
Jag kan faktiskt ha en roll som innebär att jag vet något om Q annars hade jag nog inte hållit med henne![]()
Efter att ha bedrivit seriös @Myrten spaning idag på hundmässan tillsammans med @Paddington och @Lobelia så tror vi att det var i C26 hon fanns - men vår finurliga taktik att snacka bakom ringsekreterarna om alla bukenick som var där - ganska högt, utan att få napp så gick vi bet .
Så tycker att Myrten kan vara med att leka istället - det kan ju bli legendernas lek- vore ju jättekul!
(även att @Sasse mfl av er andra gamla rävar som inte leker så mycket längre borde kunna vara med -om tid finnes)
@Habina kan väl kanske också`?
Jag är lite leksugen som ni märker nu när jag inte har någon date förrän på lördag igen och inte är bortrest längre![]()
Nä, jag har tyvärr fortfarande fullt upp med skadad häst.![]()
Inte detta år. Inte ens för din skull@Sasse när ska du skriva upp dig?![]()
Jag kommer ha liiite svårt att leka i helgen - dels är det westernkurs som jag är clinicansvarig för och dels har jag date två ggr om på lördagen( dock med samma karl
)
Ska ha både på tu man hand möte under dagenoch sedan ska vi faktiskt gå ut och dricka öl på stan på kvällen också
Så eftersom det var lucia till veckan och det var väl iaf någon ( @Idahoe ?) som skulle kunna närmare lucia så för min del gör det inte så mycket om leken inte startar förrän typ på måndag
Men kommer den igång tidigare så kommer jag inte dra mig ut men då varnar jag för en mycket oaktiv Q mot normala fall![]()
God Jul @Idahoe!!!Har ingen aning om vilka som redan taggats , men tycker det är en hög som saknas i anmälningslistan![]()
@Blacksmithfarm @LenaH @MM @Paddington @bollen__ @Lobelia @Niyama @Myrten @bumpo @TeamLundVer @Hedinn @Monstermom @LindgrenV
kanske?
(Börjar känna mig som Q)
Om ni redan tackat nej kan ni ju se det här som en glad julhälsning eller nåt![]()
Lycka till!Jag flyttar i veckan så jag kommer nog inte ha tid tyvärr! Men tack för tagg @Idahoe