Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ingen aning om vilka som redan taggats , men tycker det är en hög som saknas i anmälningslistan O_o :p

@Blacksmithfarm @LenaH @MM @Paddington @bollen__ @Lobelia @Niyama @Myrten @bumpo @TeamLundVer @Hedinn @Monstermom @LindgrenV
kanske?
(Börjar känna mig som Q :p )

Om ni redan tackat nej kan ni ju se det här som en glad julhälsning eller nåt ;)

Tack för tagg men jag har tagit en paus, leklusten försvann när en spelare hade mig på ignore under leken (skrev det själv men redigerade bort det) och försvarade sig med det när jag tyckte hon betedde sig underligt.

är det en enkel lek utan massor med komplicerade tvister och specialroller kan jag vara med. Men jag varken hinner eller orkar med en komplicerad lek!

Det blir inte en masa tvister, inga dubbelnick, inget sånt. Lite specialroller för skojs skull men inget som byter sida eller annat besvärligt ;) Vore ju trist om alla var bybor igen, det var ju inte länge sen vi hade det :D

LL Lenis

1. quarter4ever
2. cirkus
3. @bumpo
4. Snurrfian Jag är hemma och tenta plugga kommande vecka så jag har all tid i världen. :angel:
5. Mammas (ej på dubbelnick)
6. hemlig
7. Ferrari
8. Idahoe (Om första DL är tidigast lördag, och med reservation för att jag har kvällsmöten måndag & tisdag, så kommer i så fall behöva rösta tidigt)
9.
10.
11.
12.
13.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 343
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 794
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 900
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 039
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stuterinamn
  • Få skimmel vit