Paddington
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen aningVad är sagt om leken? Är det en enkel eller komplicerad lek planerad?
Ingen aning
Men jag håller tummarna för att den inte blir alltför komplicerad, min hjärna har tagit jullov![]()
Har ingen aning om vilka som redan taggats , men tycker det är en hög som saknas i anmälningslistan![]()
@Blacksmithfarm @LenaH @MM @Paddington @bollen__ @Lobelia @Niyama @Myrten @bumpo @TeamLundVer @Hedinn @Monstermom @LindgrenV
kanske?
(Börjar känna mig som Q)
Om ni redan tackat nej kan ni ju se det här som en glad julhälsning eller nåt![]()
Det ska vara en enkel lek eller hur @Lenis ?Vad är sagt om leken? Är det en enkel eller komplicerad lek planerad?
är det en enkel lek utan massor med komplicerade tvister och specialroller kan jag vara med. Men jag varken hinner eller orkar med en komplicerad lek!
Det blir inte en masa tvister, inga dubbelnick, inget sånt. Lite specialroller för skojs skull men inget som byter sida eller annat besvärligtVore ju trist om alla var bybor igen, det var ju inte länge sen vi hade det
![]()
Måste måste man väl inte?Alltså, några specialroller måste man ju ha![]()
Jag hinner inte, för mycket som behöver fixas innan julHördu @Sasse ska du inte vara med och leka om du nu ändå hänger här i tråden?![]()
Synd men förståeligtJag hinner inte, för mycket som behöver fixas innan jul![]()
Mao behövs det bara en till då egentligen?Tio vore väl bra tycker jag![]()
Finns alltid toaletten att tillgå om man behöver läsa/ rösta@Idahoe
Eller någon annan.
Jag kan vara med om ni vill få igång leken nu. Men har julbord på fredag.