Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är på om det blir en vanlig lek med två sidor och utan omvandlingar.

Yes yes du tror väl inte att jag i mitt förvirrade tillstånd skulle orka hålla reda på mer än två sidor? :D

Jag tar anmälningar till 21 sen börjar jag med leken, efter det får man PMa så får vi se om jag har möjlighet att plocka in fler :) Första DL imorgon torsdag kväll?

@quarter4ever @cirkus @bumpo @Snurrfian @Mammas @hemlig @Ferrari @Idahoe @Mirtai @Blacksmithfarm @Niyama

Alla ok? Har ju tagit ett tag med listan så är det få som svarar kan jag skjuta på det en dag om det behövs, förstås. Nackdelen med när det tar tid, en del kan ju ha glömt av att de står på listan tänker jag :)

Yes yes du tror väl inte att jag i mitt förvirrade tillstånd skulle orka hålla reda på mer än två sidor? :D

Jag tar anmälningar till 21 sen börjar jag med leken, efter det får man PMa så får vi se om jag har möjlighet att plocka in fler :) Första DL imorgon torsdag kväll?

@quarter4ever @cirkus @bumpo @Snurrfian @Mammas @hemlig @Ferrari @Idahoe @Mirtai @Blacksmithfarm @Niyama

Alla ok? Har ju tagit ett tag med listan så är det få som svarar kan jag skjuta på det en dag om det behövs, förstås. Nackdelen med när det tar tid, en del kan ju ha glömt av att de står på listan tänker jag :)

:up:
(När du taggar sådär många tror jag inte alla får notis om det, tror vi kommit fram till att det är 5 som funkar eller nåt sånt?)

Första DL imorgon funkar för mig, dock är jag upptagen mellan ca 16 och 2130 så jag kommer antagligen behöva rösta tidigt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 219
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 771
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 855
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 025
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår