Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska @Mammas leka vill jag också leka. Någon som kan skriva upp mig?
Jupp, och får jag inga alltför jävliga ångestattacker så kommer inget stoppa mig den här gången. Vilket kommer leda till att jag lynchas/käjas första dygnet.Är du säker på att du har tid nu? Det blir så dumt när folk uteblir och det ska ersättas/kompenseras.
Lägg det på minnet så kanske du slipper missa DL med en minutFinns alltid toaletten att tillgå om man behöver läsa/ rösta
Annars funkar det ju med att rösta tidigt också![]()
Lägg det på minnet så kanske du slipper missa DL med en minut![]()
Som jag förstått det skulle det vara relativt enkel lekJag är på om det blir en vanlig lek med två sidor och utan omvandlingar.
Jag är på om det blir en vanlig lek med två sidor och utan omvandlingar.
Yes yes du tror väl inte att jag i mitt förvirrade tillstånd skulle orka hålla reda på mer än två sidor?
Jag tar anmälningar till 21 sen börjar jag med leken, efter det får man PMa så får vi se om jag har möjlighet att plocka in flerFörsta DL imorgon torsdag kväll?
@quarter4ever @cirkus @bumpo @Snurrfian @Mammas @hemlig @Ferrari @Idahoe @Mirtai @Blacksmithfarm @Niyama
Alla ok? Har ju tagit ett tag med listan så är det få som svarar kan jag skjuta på det en dag om det behövs, förstås. Nackdelen med när det tar tid, en del kan ju ha glömt av att de står på listan tänker jag![]()
(När du taggar sådär många tror jag inte alla får notis om det, tror vi kommit fram till att det är 5 som funkar eller nåt sånt?)
Jag är anmäld!Ah satt just o funderade på det när jag skrev inlägget!
provar de jag inte sett i tråden på några inlägg först då:
@cirkus @Snurrfian @hemlig @Ferrari
Vi vetJag är anmäld!
Första DL imorgon funkar för mig, dock är jag upptagen mellan ca 16 och 2130 så jag kommer antagligen behöva rösta tidigt.Yes yes du tror väl inte att jag i mitt förvirrade tillstånd skulle orka hålla reda på mer än två sidor?
Jag tar anmälningar till 21 sen börjar jag med leken, efter det får man PMa så får vi se om jag har möjlighet att plocka in flerFörsta DL imorgon torsdag kväll?
@quarter4ever @cirkus @bumpo @Snurrfian @Mammas @hemlig @Ferrari @Idahoe @Mirtai @Blacksmithfarm @Niyama
Alla ok? Har ju tagit ett tag med listan så är det få som svarar kan jag skjuta på det en dag om det behövs, förstås. Nackdelen med när det tar tid, en del kan ju ha glömt av att de står på listan tänker jag![]()
Nån behöver ju sätta igång leken såFörsta DL imorgon funkar för mig, dock är jag upptagen mellan ca 16 och 2130 så jag kommer antagligen behöva rösta tidigt.
Jamen precis, så är det juNån behöver ju sätta igång leken så(brukar ju inte hända så mycket innan röstningen drar igång)
ja det bör leken vara klar till skulle jag tro! eller vad säger du @Lenis ?Hm. Blir ni klara med leken innan den 23e tro?
Har inte spelat på år och dar men fick en ingivelse![]()
Hm. Blir ni klara med leken innan den 23e tro?
Har inte spelat på år och dar men fick en ingivelse![]()