Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan vara med om jag slipper vara ond![]()
Men du vann ju!Fast jag förstår tanken, sist jag lekte var jag ju i lyan o vi vann- men jag var HELT slut efter, jag får anstränga mig sjukt mycket för att ljuga
![]()
Jag är typ alltid ond. Kul med omväxling![]()
Men du vann ju!Fast jag förstår tanken, sist jag lekte var jag ju i lyan o vi vann- men jag var HELT slut efter, jag får anstränga mig sjukt mycket för att ljuga
![]()
Jag blir också mer utmattad av att vara ond
Och jag tycker allt är lika kulJag tycker det är mycket enklare i leken att vara ond, men det är utmattande med käkval och siarnoja.
Och jag tycker allt är lika kul![]()
Det är mer eller mindre alltid kul tycker jagJa, förut tyckte jag bara det var kul att vara ond och lekte endast för att bli ond igen. Sen började jag sias tidigt jämt så det var inte så kul att vara ond längre och nu tycker jag allt är kul, det är kul med omväxling![]()
Jag kan komma igång med den imorgon kväll om det blir tillräckligt med folk och någon kan vara backup åt mig med rollernaNär tror ni att leken kommer igång (och när är den klar)? @Idahoe![]()
@Paddington @Myrten @Sasse eller någon annan som kan tänka sig att hjälpa mig lite?Jag behöver i så fall lite hjälp med att balansera rollerna innan, samt någon att diskutera med/fråga om det rör ihop sig. Ifall någon kan tänka sig hjälpa till med det![]()
Jag tycker det är mycket enklare i leken att vara ond, men det är utmattande med käkval och siarnoja.
Jag har rätt lite käk- och siarnoja, men däremot själva ljugandet tär på mig. Jag var så trött av allt ljugande sist att jag var helt färdigHar nog blivit dumsmäll av gravidhormonerna eller nåt
Sen är det ju enklare i sig eftersom man har en tydlig agenda.
Jag brukar inte ens tänka på att jag ljuger, jag spelar som vanligt och tar upp det jag reagerar på. Ofta blir jag så ivrig i jakten på onda att jag glömmer bort att jag är ond själv och att jag faktiskt vet vilka mer som är onda.
Ja jag kör oxå på den taktiken, men när man blir ställd mot väggen och ska försöka bortförklara sin taskiga röststatistik blir det jobbigt ibland![]()
Jag är hemma och kan hjälpa dig!
Håller precis på och skriver ett pm till @Myrten men tack ändåSåg precis att myrten kan hjälpa till![]()