Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL?

1. Mammas
2. quarter4ever
3. hemlig (lite beroende på när leken kommer igång, jobbar en del i julveckan)
4. cirkus
5. Lenis
6.
7.
8.
9.
10.

Ja, förut tyckte jag bara det var kul att vara ond och lekte endast för att bli ond igen. Sen började jag sias tidigt jämt så det var inte så kul att vara ond längre och nu tycker jag allt är kul, det är kul med omväxling :)
Det är mer eller mindre alltid kul tycker jag ;)
Om nån tror den fått grepp om mig så får de tänka om.
Är jag siad sä ger jag inte upp om jag är ond. (Öh btw inte heller om jag är god :D )
Det roliga är ju att leka och ha roligt !

Jag tycker det är mycket enklare i leken att vara ond, men det är utmattande med käkval och siarnoja.

Jag har rätt lite käk- och siarnoja, men däremot själva ljugandet tär på mig. Jag var så trött av allt ljugande sist att jag var helt färdig :nailbiting: Har nog blivit dumsmäll av gravidhormonerna eller nåt :laugh: Sen är det ju enklare i sig eftersom man har en tydlig agenda.

Jag har rätt lite käk- och siarnoja, men däremot själva ljugandet tär på mig. Jag var så trött av allt ljugande sist att jag var helt färdig :nailbiting: Har nog blivit dumsmäll av gravidhormonerna eller nåt :laugh: Sen är det ju enklare i sig eftersom man har en tydlig agenda.

Jag brukar inte ens tänka på att jag ljuger, jag spelar som vanligt och tar upp det jag reagerar på. Ofta blir jag så ivrig i jakten på onda att jag glömmer bort att jag är ond själv och att jag faktiskt vet vilka mer som är onda.

Jag brukar inte ens tänka på att jag ljuger, jag spelar som vanligt och tar upp det jag reagerar på. Ofta blir jag så ivrig i jakten på onda att jag glömmer bort att jag är ond själv och att jag faktiskt vet vilka mer som är onda.

Ja jag kör oxå på den taktiken, men när man blir ställd mot väggen och ska försöka bortförklara sin taskiga röststatistik blir det jobbigt ibland :angel:

Ja jag kör oxå på den taktiken, men när man blir ställd mot väggen och ska försöka bortförklara sin taskiga röststatistik blir det jobbigt ibland :angel:

Jag alibiröstar så mycket att det sällan blir ett problem. Tvärtom: har fått dra ned på alibiröstandet för jag blir mer misstänkt när jag röstar på en ulv än på en god.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 200
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 768
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 851
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 021
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka